אא

למעלה מ-160,000 נוסעים: Emirates חוגגת שנה ל-Premium Economy

לאחר שהוצבו אמות מידה חדשות במחלקת היוקרה, חברת התעופה חוגגת שנה ראשונה של פעילות בשירות מלא ומאפשרת לנוסעים לחוות את המוצר שזכה לשבחים רבים, בטיסות ל-11 ערים, כאשר הרשימה תגדל ל-13 ערים עד סוף השנה במטוסים מחודשים

A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock

לאחר שהוצבו אמות מידה חדשות במחלקת ה- Premium Economy, חברת התעופה Emirates חוגגת שנה ראשונה של פעילות בשירות מלא עם מחלקת תא הנוסעים הפופולרית ביותר. למעלה מ-160,000 לקוחות טסו ב-Emirates Premium Economy מאז הוצגה באוגוסט 2022, עם תנופת ביקוש חזקה שצפויה עוד לגדול בחודשים הקרובים. חברת התעופה מאפשרת לנוסעים לחוות את מוצר ה-Premium Economy שזכה לשבחים רבים, בטיסות ל-11 ערים, כאשר הרשימה תגדל ל-13 ערים עד סוף השנה במטוסים מחודשים.

מאז שהציגה Emirates לראשונה את מחלקת ה-Premium Economy שלה, תגובת הלקוחות הייתה חיובית באופן גורף, כשהביקוש עלה על הציפיות וההזמנות גדלו מחודש לחודש. כמעט מחצית מהלקוחות שטסים ב-Emirates Premium Economy הם נוסעים בודדים שיוצאים לחופשות, בעוד שזוגות ומשפחות מהווים את החצי השני. יותר מ-60% מהלקוחות שטסו ב-Premium Economy בשנה האחרונה היו גם חברי Emirates Skywards נאמנים ולקוחות קבועים של חברת התעופה.

Emirates מטיסה כיום את מטוסי ה-A380 שלה עם מחלקת Premium Economy החדשה ביותר ללונדון הית'רו, סידני, מלבורן, אוקלנד, קרייסטצ'רץ', סינגפור, לוס אנג'לס, ניו יורק JFK, יוסטון, סן פרנסיסקו ודובאי, כאשר הביקוש גבוה במיוחד למושבים ב-Premium Economy. חברת התעופה מתכננת להפוך את מחלקת ה- Premium Economy לזמינה ללקוחות הטסים מ/אל מומבאי ובנגלורו החל מה-29 באוקטובר, וערים נוספות יוכרזו בקרוב. Emirates מפעילה כיום 20 מטוסים המצוידים ב-Premium Economy, מהם 14 הותאמו על ידי צוות Emirates Engineering בדובאי במהלך תשעת החודשים האחרונים.

הפילוסופיה של חברת התעופה לחדש כל הזמן ולהגדיר מחדש מצוינות בשירות באמצעות הצגת Premium Economy זיכתה אותה במספר רב של שבחים בקטגוריית תא הנוסעים בפרסי Skytrax לשנת 2023, פרסי המצוינות של דירוג התעופה ופרסי נוסעים עסקיים במזרח התיכון לשנת 2022.

צילום: יחצצילום: יחצ

במאי השיקה Emirates קמפיין עולמי עם השחקנית והפילנתרופית זוכת פרס האוסקר פנלופה קרוז, שהציגה גם אותה נהנית מהמושבים המרווחים ב-Premium Economy. 

השקת ה-Premium Economy היא מרכיב ליבה של תוכנית השיפוץ בהיקף של מיליארדי דולרים של חברת התעופה, אשר תראה את השדרוג הפנימי של 67 תאים של A380, כמו גם 53 תאים של בואינג 777. עד סוף התוכנית יותקנו למעלה מ-4,000 מושבי Premium Economy, יחד עם למעלה מ-700 סוויטות מחלקה ראשונה ו-5,000 מושבים במחלקת עסקים שחודשו עם חללי הפנים העדכניים ביותר.

קרדיט: יחצקרדיט: יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Emirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: