אא

ישראייר ורמי לוי בוחנים אפשרות לרכישת מלונות בבאקו

בעל השליטה בישראייר ביקר בבירת אזרבייג'אן עם השותף שלום חיים, מוטי חזן יו"ר ישראייר גרופ והמנכ"ל אורי סירקיס בכדי לבדוק את האפשרויות

צילום: יח"צ ישראייר צילום: יח"צ ישראייר

בישראייר רוצים להתרחב בתחום המלונאות מעבר ליוון בה יש לחברה שותפות של כ-25% בחמישה נכסים מלונאים עם רשת בראון.

בשבוע שעבר בעל השליטה בחברה רמי לוי, ביקר בבאקו בירת אזרבייג'אן יחד עם שותפו, שלום חיים, יו"ר ישראייר גרופ מוטי חזן והמנכ"ל אורי סירקיס. הארבעה בחנו נכסים מלונאים לרכישה.

בתקופה האחרונה בישראייר בודקים אפשרויות לרכישת מלונות במספר יעדים בעולם, כמו גם באילת.

בישראייר בונים כיום את החברה כדי לא תהיה תלויה ממרכיב אחד, ותתרחב בתחום התעופה, מלונאות, נדל"ן וכן שירותי תחזוקת מטוסים בעקבות רכישת החברה בקפריסין. כזכור ישראייר חתמה על הסכם לרכישת 50% מחברת Bird Aviation, המתמחה בתחזוקה כבדה וקלה של מטוסי איירבוס A-320, בזהה לצי המטוסים של ישראייר.

במצגת משקיעים שפרסמה החברה בחודשים האחרונים היא אף ציינה לגבי רכישת נדל"ן מלונאי ביעדים מובילים כאחת המטרות: "יתרון מסחרי, התאמת המוצר לקהל הלקוחות, חיזוק המאזן הכספי, יתרונות הן ממכירת מוצרי התיירות והן מהשבחת הנכס. בסיס רווחיות עצמאי נוסף שאיננו תלוי בפעילות המקומית."

ישראייר גרופ סיימה את הרבעון הראשון של 2023 עם רווח של כ-2.9 מיליון דולר בהשוואה לאיזון ברבעון המקביל אשתקד. עם הכנסה של כ-94 מיליון דולר, כ-38 מיליון דולר יותר מהרבעון המקביל אשתקד, וכ-48 מיליון דולר יותר מהרבעון הראשון של שנת 2019.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירקבוצת ישראייררמי לוי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: