אא

כובשת את הרשימה: Four Seasons מככבת ברשימת 50 הברים הטובים ביותר של אסיה

רשת המלונות היוקרתית Four Seasons כובשת את רשימת 50 הברים הטובים ביותר של אסיה, עם נוכחות מרשימה במיוחד. במקום השלישי ברשימה: BKK Social Club בנגקוק

Four Seasons כובשת את הרשימה. צילום: יח״צ Four Seasons כובשת את הרשימה. צילום: יח״צ

עם מחויבות מתמשכת לפיתוח קונספטים קולינריים וקוקטיילים ייחודיים ברחבי העולם, Four Seasons זוכה שוב לשבחים רבים ברשימת 50 הברים הטובים ביותר של אסיה לשנת 2023. בטקס בהונג קונג שנערך ביולי 2023, אקדמיית הברים הטובים ביותר באסיה חשפה תוצאות מדהימות עבור כל חמשת הברים ברשימה של השנה שעברה, יחד עם הופעת הבכורה של מקום שישי ב-20 המובילים: BKK Social Club במקום השלישי, ARGO במקום ה-8, VIRTÙ במקום ה-20, בר טריגונה במקום ה-36, Copitas במקום ה-3. 38, וצ'ארלס ה' במקום 51.

"יצירתיות ואומנות הולכים יד ביד כאשר צוותי הבר יוצאי הדופן שלנו ממשיכים לעצב חוויות ייחודיות עבור האורחים שלנו", אומר ריינר שטמפפר, נשיא ארבע העונות, לתפעול גלובלי, מלונות ואתרי נופש. "העובדה שכל כך הרבה מהברים שלנו מדורגים בין הטובים ביותר באזור החשוב הזה היא עדות לאנשים שמביאים אותם לחיים, ולמחויבותם למצוינות. ככל שאנו ממשיכים לפתח ולשכלל קונספטים של ברים ברחבי הפורטפוליו הגלובלי שלנו, אנו עושים זאת תוך התמקדות באיכות וחדשנות, כמו גם העצמת הצוותים יוצאי הדופן שלנו וטיפוח קריירות דינמיות עבור האנשים שלנו".

Bar-Hopping באסיה עם ה- Four Season: 50 הברים הטובים ביותר באסיה 2023

יותר משהם מיקסולוגים, צוותי הבר של ה- Four Seasons הם מספרי סיפורים, המביאים לחיים אגדות מקומיות ומקומות רחוקים, מבססים שורשים בקהילות ובאזורים שלהם תוך שהם מסתובבים ברחבי העולם במרדף הדמיוני אחר חוויות המשקה האולטימטיביות אותו יחלקו עם האורחים שלהם.

הבר מס' 3 הטוב ביותר באסיה: BKK Social Club, בנגקוק

BKK Social Club נבחר גם לבר הטוב ביותר בתאילנד 2023.

הבר חוגג את רוח תור הזהב של ארגנטינה בבנגקוק המודרנית, וגלם את הרעיון שמטיילים רוצים לחוות משהו מקומי בעוד שהמקומיים רוצים שייקחו אותם למסע. מנהל המשקאות פיליפ בישוף יצר תפריט של קוקטיילים מותאמים אישית, משקאות חריפים וסיגרים משובחים מהם ניתן ליהנות באווירה המסוגננת של הבר, לצד פסקול אופטימי וכובש לבבות מרחבי העולם.

הבר בבנגקוק - הטוב ביותר בתאילנד. צילום: יח״צ, Four Seasonsהבר בבנגקוק - הטוב ביותר בתאילנד. צילום: יח״צ, Four Seasons

BKK Social Club פרץ לזירה הבינלאומית עם מיקום 10 ברשימה של השנה שעברה, זכה גם בפרס אמנות האירוח של Michter ונבחר כבר מס' 1 בתאילנד. הוא גם זוכה בפרס הפתיחה החדשה הטובה ביותר של London Essence לשנת 2022 והוצב במקום ה-14 ב-50 הברים הטובים בעולם לשנת 2022. BKK Social Club ממוקם ב- Four Season Hotel Bangkok at Chao Phraya River, שהוא גם ביתה של Yu Ting Yuanהמסעדה היחידה בתאילנד שזכתה לכוכב מישלן.

הבר מס' 8 הטוב ביותר באסיה: ARGO, הונג קונג

לחובבי הקוקטיילים הצמאים למשהו חדש, תפריט הקוקטיילים המיוחדים ב-ARGO מציע אפשרויות מסקרנות עם מרכיבים שנבחרו בקפידה, ולעתים קרובות יוצאי דופן, מעוררים סקרנות, ובסופו של דבר משתלבים זה בזה בצורה מושלמת. מנהל הבר פדריקו בלזריני, שהצטרף לצוות בתחילת השנה, אחרי שהוביל את Vesper בבנגקוק ואת הבר האמריקאי של מלון Savoy, מביאה כעת טעם נוסף של דולצ'ה ויטה לחוויה באווירה מרהיבה המשקיפה על נמל ויקטוריה.

ARGO נכנס לראשונה לרשימה בשנה שעברה למקום ה- 3, הישג יוצא דופן לבר בשנתו הראשונה. הוא ממוקם ב- Four Season Hotel Hong Kong, שזכה השנה גם ב- 7 כוכבי מישלן בארבע מסעדות חמישה כוכבים של פורבס, מה שהופך אותו ליעד חובה לבקר בו, לאניני הטעם והקוקטיילים העולמיים.

הבר מס' 20 הטוב ביותר באסיה: VIRTÙ, טוקיו

VIRTÙ זכה גם בפרס Disaronno Highest Entry New Entry 2023.

עם נופים נוצצים של קו הרקיע, פריז פוגשת את טוקיו ב-VIRTÙ, שם מרכיבים וטכניקות יפניות מודרניות מתערבבים בצורה מושלמת עם טעמים צרפתיים קלאסיים. תפריט המשקאות שואב השראה מסיפורים יפניים ופולקלור צרפתי, מושך קהל מקומי נאמן ובונה במהירות מוניטין בינלאומי. זוכה פרס הברמן של Altos Bartenders בשנה שעברה קית' מוטסי, מתגאה באוסף מוביל בעולם של בקבוקי וינטג' קוניאק צרפתיים נדירים, לצד משקאות חריפים נשכחים ורשימה חזקה של מותגים יפנים, כשהוא וצוותו תמיד בחיפוש אחר משהו חדש.

במקום ה-20 באסיה. צילום: יח״צ, Four Seasonsבמקום ה-20 באסיה. צילום: יח״צ, Four Seasons

VIRTÙ, שנכנס לראשונה לרשימת 50 הברים של אסיה השנה, ממוקם בקומה ה-39 של Four Season Hotel Tokyo at Otemachi, שהוא גם ביתה של מסעדת המישלן est.

הבר מס' 36 הטוב ביותר באסיה: Bar Trigona, קואלה לומפור

Bar Trigona גם נבחר לבר הטוב ביותר במלזיה 2023

Bar Trigona מבוסס על עקרונות הקיימות, והוא הכפיל לאחרונה את מחויבותו לעבודה עם חקלאים מקומיים ולחגוג את התרבות המלזית עם תפריט חדש של משקאות ייחודיים. הברמן הראשי רוהן מתמרי והצוות שלו שואבים השראה מכל דבר, החל מפרחי גן וקליפות פירות ועד קופסאות תבלינים וטקסי תה, שלא לדבר על דבורת הדבש טריגונה כשמו של הבר, שהיא גם פרויקט המזמין את אורחים להצטרף בתמיכה בשימור בתי הגידול הטבעיים של דבורי הדבש.

Bar Trigona חוגג את שנתו החמישית ברשימה, וזכה בעבר פעמיים בפרס Ketel One Sustainable Bar, ובשנה שעברה זכתה בפרס תפריט הקוקטיילים הטוב ביותר של Siete Misterios. הוא ממוקם בתוך מלון Four Seasons Kuala Lumpur.

הבר מס' 38 הטוב ביותר באסיה: Copitas, בנגלורו

עם נוף לעיר מהמרפסת בקומה ה-21 וחללי פנים אופנתיים ה- Copitas מקבל את פני האורחים לשעות נינוחות. עם כמה מאות מותגים לבחירה, מנהל הבר שרת נאיר וצוותו מזמינים לעיתים עמיתים מרחבי האזור לשתף איתם פעולה מאחורי הבר. צפו לקוקטיילים חדשנים ויצירתיים של שרת' והצוות.

זו השנה השנייה של Copitas ב-50 המובילים, והוא ממוקם ב- Four Seasons Hotel Bengaluru.

הבר מס' 51 הטוב ביותר באסיה: Charles H., סיאול

הצמד הדינמי אוד סטרנדבאקן ואליסה היידט הציגו לאחרונה תפריט קוקטיילים חדש ב- Charles H. הלוקח את האורחים דרך ארבעת יעדי המשקאות המפורסמים ביותר בעולם: לונדון, הוואנה, ניו אורלינס והונג קונג. הבר בסגנון ה-speakeasy, מתהדר בקוקטיילים אומנותיים ומבחר של ביס בר, בשילוב מושלם.

Charles H., הנו מעמודי התווך של רשימת 50 הברים הטובים ביותר באסיה מאז 2018, וממוקם בתוך מלון Four Seasons Seoul.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: four seasons

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: