אא

הסוד של אוגוסט: חופשה בזול בחודש הרותח של השנה

החודש החם של השנה מתאפיין גם במחירים גבוהים ביותר ליציאה לחופשה. אבל אם עדיין לא הזמנתם את החופשה שלכם ואתם עדיין מתלבטים מה לעשות - בקצה אוגוסט מחכה לכם הפתעה שאולי לא ידעתם על קיומה

נתב"ג. צילום: shutterstock נתב"ג. צילום: shutterstock

הירידה בביקוש לטיסות לקראת תחילת שנת הלימודים, והפער בין סוף אוגוסט לראש השנה (15 בספטמבר) אז המחירים "קופצים" בחזרה, מביאים לצניחה משמעותית במחירים, שיכולה להגיע ל-50% ואף יותר מהמחירים שנשלם אם נטוס כעת – בשיא אוגוסט, או במהלך החגים. הכוונה כמובן ליעדים הקרובים יחסית באירופה (ובאיחוד האמירויות) ולטיסות לואוקוסט.

כמו כן, להורים שביניכם, קחו בחשבון שכדי ליהנות מהדילים המשתלמים תצטרכו לוותר על נוכחות של ילדיכם בבתי הספר ב-1 בספטמבר. לא משימה מורכבת בעיקר בשל העובדה שהיום הראשון לשנת הלימודים הוא יום שישי, מה שמאפשר לקחת "גשר" לתפארת.

כמה זה עולה לנו?

קחו למשל טיסה לבודפשט, בירת הונגריה. בימים אלה, שיא העונה, מצאנו טיסות ב-Skyscanner במחירים ממוצעים שבין 300€ ל-400€ לנוסע בלואוקוסט, לטיסת הלוך ושוב (ריינאייר או וויזאייר). אותה טיסה בקצה אוגוסט, מצאנו ב-165€ לאדם, בתאריכים שבין 30.8 ל-5.9 עם וויזאייר. פער של יותר מ-50%. שימו לב שבניגוד ליעדים אחרים הטיסות לבודפשט לא מתייקרות בחגי תשרי, אז תוכלו למצוא אותן במחירים נמוכים אפילו יותר.

בודפשט. לא מתייקרת גם בחגים (צילום: Shutterstock)בודפשט. לא מתייקרת גם בחגים (צילום: Shutterstock)

על טיסה לאחד היעדים המתפתחים באיי יוון, העיר חאניה שבכרתים, לא תשלמו במהלך חודש אוגוסט פחות מ-200€. אבל אם תבחרו לטוס ב-30 באוגוסט ולחזור לישראל ב-7 בספטמבר, תוכלו לטוס ב-105€, פער של כמעט 50%. יש לציין שחברת הלואוקוסט היחידה שטסה לחאניה היא ריינאייר והטיסות עם אג'יאן או ישראייר ליעד יקרות יותר.

חאניה. מומלצת גם בספטמבר (צילום: Shutterstock)חאניה. מומלצת גם בספטמבר (צילום: Shutterstock)

ממשיכים לוינה. הטיסות אל הבירה האוסטרית מרקיעות שחקים החודש ומגיעות למחירים שחוצים את ה-300€. משהו מעניין במיוחד קורה בטיסות ליעד זה, וכבר ב-22 באוגוסט המחירים מתחילים לרדת – לסכומים שסביב 200€ לטיסת הלוך ושוב. אבל אם תבחרו לטוס ב-30 באוגוסט ולשוב לישראל ב-6 בספטמבר, תשלמו על הטיסה לווינה 108€ בלבד עם וויזאייר. אם אתם לא בעניין של לואוקוסט מעניין לראות כי ירידת המחירים מתרחשת גם באוסטריאן איירליינס, אמנם לא לאותה רמת מחירים אבל אנחנו הצלחנו למצוא באותם תאריכים טיסה ב-198€.

וינה. ירידה לא רק בלואוקוסט (צילום: Shutterstock)וינה. ירידה לא רק בלואוקוסט (צילום: Shutterstock)

הטיסות לדובאי לא הופכות זולות במיוחד בחודש ספטמבר המאוד מבוקש ליעד – אך בטיסות לאבו דאבי דווקא מצאנו מציאות. אם תוכלו לטוס ב-28 או ב-29 באוגוסט ולחזור ב-4, ב-5 או ב-6 בספטמבר תשלמו 118€ לטיסת הלוך ושוב עם וויז-אייר אבו דאבי. גם אתיחאד מורידה מחירים עם סוף החודש ובאותם תאריכים מצאנו טיסות ב-164€. יש לציין שכיום מדובר בטיסות שמגיעות עד ל-350€ או 400€ כך שהחיסכון כאן הוא מהגדולים ביותר שבבדיקה שלפנינו.

אבו דאבי. בדובאי אין הוזלות (צילום: Shutterstock)אבו דאבי. בדובאי אין הוזלות (צילום: Shutterstock)

טיסות למערב אירופה קצת קשה עדיין למצוא במחירים הנמוכים שהגענו אליהם בכתבה זו, אבל יעד אחד שהצליח להפתיע אותנו הוא ברצלונה, לשם הטיסות בקיץ מגיעות ל-500€ ואף ל-600€ לפעמים באוגוסט. טיסה בין 30.8 ל-6.9 מצאנו במקרה הזה ב-209€ עם ארקיע.

קטניה. שימו לב לשעות הטיסה (צילום: Shutterstock)קטניה. שימו לב לשעות הטיסה (צילום: Shutterstock)

הוזלה משמעותית נוספת תוכלו למצוא אם תבחרו לבלות את חופשתכם בקטניה שבסיציליה, דרום איטליה. גם בחודשי הקיץ מדובר ביעד אליו הטיסות זולות יחסית, ועדיין מדובר בכ-200€ באוגוסט. בסוף החודש הצלחנו למצוא טיסות בפחות מ-100€ - עם מספר תאריכים ליציאה ובעיקר כמה לחזרה בתחילת ספטמבר. שימו לב ששעות הטיסה עם וויזאייר בהלוך לקטניה אינן נוחות בלשון המעטה, אבל במחיר של 92€ - איך אומרים? תסתדרו.

חבילות נופש: גם כאן המחירים צונחים

אם גם בימינו אתם לא נמנים על המטיילים העצמאיים ומעדיפים שיסדרו לכם את החופשה, חשוב שתדעו שגם בתחום חבילות הנופש מחכה לכם הוזלה משמעותית בסוף החודש – להלן כמה דוגמאות.

  • חבילת נופש לבודפשט מצאנו במחיר של 318$ (איסתא, תחילת ספטמבר)
  • חבילת נופש לוורשה מצאנו במחיר 343$ (איסתא, תחילת ספטמבר)
  • חבילת נופש לאמסטרדם מצאנו ב-311$ (גוליבר, סוף אוגוסט-תחילת ספטמבר)
  • חבילת נופש לפראג מצאנו ב-379$ (גוליבר, סוף אוגוסט-תחילת ספטמבר)
  • חבילת נופש לאנטליה מצאנו ב-359$ (אשת, סוף אוגוסט-תחילת ספטמבר)

(המחירים לאדם בחדר זוגי)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איטליהנתב"גריינאיירוויז אייראוסטריאן איירליינסברצלונהאיי יווןוינהדובאיאבו דאביאיחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: