עמית קוטלר

כתבות אחרונות

World Travel Awards: הוכרזו המלונות הטובים בישראל

לרגל יריד התיירות בדובאי הוכרזו זוכי הפרסים היוקרתיים במזרח התיכון: חברות התעופה הטובות ביותר, היעדים השווים וגם הזוכים בכל מדינה בנפרד. אילו מלונות הם הטובים ביותר בישראל? כל הפרטים

שיפוץ המלון היקר בהיסטוריה: מלון ונישיאן בלאס וגאס חוגג 25 ומתחדש

אחד המלונות המפוארים והמדוברים בלאס וגאס, מתניע מהלך של עיצוב מחדש של כלל הסוויטות והחללים הציבוריים, הקזינו ואולמות הכנסים. עלות השיפוץ: 1.5 מיליארד דולר - הגבוהה ביותר שנרשמה אי פעם. וגם: מה עוד חדש בווגאס, שמנסה להיפטר מתדמית "עיר החטאים"?

מ-7 באוקטובר למצעד החיים: האזינו לקברניט שריגש את הנוסעים לפולין

על הטיסה למצעד החיים שייערך בפולין, היו שורדי שואה שחלקם עברו גם את טבח 7 באוקטובר. קברניט ארקיע נועם אדר פנה לנוסעים במערכת הכריזה: "על הטיסה הרבה אנשים שחוו חוויות לא קלות, אני מאחל לכולנו שנמצא את השקט ושנזכה לראות את כל מי שעדיין לא חזרו – שיחזרו הכי מהר שאפשר. עכשיו"

עלייה במקרי אלימות נוסעי טיסות ישראלים מתחילת המלחמה: "מגיעים שיכורים, אחרי מילואים"

מתחילת המלחמה ב-7 באוקטובר 2023, תועדו מקרים רבים של אלימות נוסעי טיסות ישראלים, בחלק מהמקרים גם כלפי אנשי צוות שמספרים: "נוסעים מגיעים שיכורים ועייפים אחרי שירות מילואים ממושך". גורם בתעופה הישראלית: "אינספור מקרים לא מדווחים". בחלק מהמקרים הנוסעים עצמם טוענים ל"פוסט-טראומה מהמלחמה"

נוסע התפרע בטיסת אל על לטביליסי; המטוס הוחזר לנתב"ג

תקרית חמורה וחריגה בטיסה לגאורגיה: נוסע התפרע במטוס מיד לאחר ההמראה ותקף את אנשי הצוות. הטייס החליט להחזיר את המטוס לנתב"ג ועל מסלול הנחיתה המתינו לנוסע שוטרים שלקחו את הנוסע לחקירה. אל על: "אפס סובלנות לאלימות"

מחקר חדש: זו חברת התעופה הבטוחה ביותר בארה"ב

דירוג חדש של חברות תעופה קובע כי דלתא איירליינס היא החברה האמינה ביותר בארצות הברית, על פי עשרות פרמטרים שנבחנו. חברת Spirit היא הזוכה הגדולה בשתי קטגוריות, ולאן נעלמו United ואמריקן איירליינס?

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... > >>

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: