אא

עכשיו זה רשמי: ישראייר חתמה על מזכר הבנות לקליטת 2 מטוסי איירבוס נוספים

הצדדים יפעלו לטובת חתימה על הסכם חכירה מלא תוך 65 ימי עסקים. המטוסים יקלטו בישראייר ברבעון השני של השנה ותקופת החכירה תהיה למשך 7.5 שנים. ישראייר: "זה יאפשר לחברה לצמוח"

ישראייר. צילום: יחצ חברה ישראייר. צילום: יחצ חברה

ישראייר חתמה בסוף השבוע עם חברה זרה על מזכר הבנות לקליטת 2 מטוסי איירבוס 320 A בדרך של חכירה יבשה.

עפ"י ההסכם, שעכשיו הופך לרשמי, הצדדים יפעלו לטובת חתימה על הסכם חכירה מלא בתוך 65 ימי עסקים ממועד החתימה על מזכר ההבנות.

סוכם כי שני המטוסים יקלטו בישראייר במהלך הרבעון השני של 2024, כאשר תקופת החכירה עבור כל אחד מהמטוסים תהיה למשך 7.5 שנים ממועד קליטתם.

צי המטוסים של ישראייר צפוי להיות מורכב, עם קבלת המטוסים מכ-11 מטוסים, מתוכם  8 מטוסים יופעלו בדרך של הפעלה עצמית, כאשר 2 בבעלות החברה ו-6 בדרך של חכירה יבשה ואילו 3 מטוסים יופעלו בדרך של חכירה רטובה.

בישראייר גרופ, בעלת השליטה בישראייר, מציינים כי "עסקה זו הינה תולדה של ההחלטה האסטרטגית של הדירקטוריון וההנהלה לאיתור הזדמנויות עסקיות אשר נועדו להמשיך לתרום ולחזק את המשך צמיחת עסקי ישראייר. האמור בא לידי ביטוי הן ברכישת החזקות בחברות אסטרטגיות לפעילות ישראייר, הן ברכישת החזקה בנדל"ן מלונאי ביעדי ישראייר והן הטמעה של מערכות דיגיטליות מובילות בתחום שבידיהן לתרום להתייעלות התפעולית של ישראייר, לרבות הטמעת מערכת לניהול תשואה ומערכת הזמנות וצ'ק אין חדשה. ההנהלה סבורה כי יש באמור בכדי לאפשר לישראייר לצמוח, להגדיל את התפוקה והיקף המוצרים לציבור לקוחותיה, וכן ליתן מענה לביקושים למוצריה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: