אא

היישר מסין: משלוח של רכבי MG ZS החשמליים הגיע לראשונה לנמל אשדוד

אוניית הגלנוע An ji 23 עגנה לראשונה בנמל אשדוד עם אלפי כלי רכב חשמליים מסוג MG ZS EV, לאחר שחצתה את תעלת סואץ במסע ישיר מסין

MG ZS יורדת מהאונייה. צילום: משה בנימין MG ZS יורדת מהאונייה. צילום: משה בנימין

אוניית הגלנוע AN JI 23 של חברת הספנות קוסקו עגנה היום (א', 13.8) בנמל אשדוד, ועל סיפונה אלפי רכבים שהגיעו ישירות מסין. בנמל אשדוד מצפים בתקופה הקרובה ליותר ויותר אוניות גלנוע שיגיעו לעגון בנמל ישירות מהמזרח הרחוק. 

אוניית הגלנוע AN JI 23 פרקה בנמל אלפי רכבים חשמליים מסוג MG ZS EV המיועדים לשוק הישראלי. הקהל הישראלי חיכה בסבלנות ל-MG ZS כבר כשנה וחצי, ובהשקת MG מארוול הוכרז שהמשלוח קרב ובא. 

לאחר שהחלה להוביל כלי רכב של חברת MG במכולות בסוף 2022, חברת לובינסקי משנעת כעת אלפי כלי רכב מדגם MG ZS EV. הרכבים מגיעים לארץ על גבי אוניית גלנוע מסין, ולראשונה - ישירות אל נמל אשדוד דרך תעלת סואץ.

האונייה נבנתה בשנת 2017 והיא בעלת עשרה סיפונים, עם קיבולת מקסימלית של 2,541 כלי רכב. אורכה 169 מטרים, ומאיישים אותה 21 אנשי צוות, כולל רב החובל.  

MG ZS החשמלית יורדת מאוניית הגלנוע. צילום: פבל טולצניקMG ZS החשמלית יורדת מאוניית הגלנוע. צילום: פבל טולצניק

לדברי שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד: "אנו מברכים על הגעתה של אניית הגלנוע 23 AN JI לנמל אשדוד. אנו רואים בענף יבוא כלי הרכב חשיבות עליונה. אנו עמלים מדי יום להפוך את הנמל לתחרותי ואפקטיבי יותר בכל הזירות ומודים על האמון של לקוחותינו בנו."  

רותם חאיק, סמנכ"ל התפעול ושרשרת האספקה בקבוצת לובינסקי: שילוב בין העלויות הגבוהות של ההובלת כלי רכב מאילת לאזור המרכז משך הפריקה והשהייה של האוניות בנמל אילת וניהול מלאי מרחוק מהווים אתגר לא קטן אשר דרש מאיתנו יצירתיות וחישוב מסלול מחדש. שיתוף פעולה בין היצרן הסיני סאיק, וחברת הספנות קוסקו, הביאו לביצוע המהלך בפעם הראשונה בישראל".

לדברי אלי בר יוסף, מנכ"ל נמל אשדוד בפועל: "אנו שמחים על הבחירה של אוניית הגלנוע לעגון בנמל אשדוד ומברכים על השינוי במדיניות היבוא המאפשרת את הגעתה ישירות מהמזרח. נמשיך לתת שירות מעולה לאוניות בסגמנטים השונים." 

הקליקו כאן למדור הרכב החדש של פספורטניוז 

אוניית הגלנוע An ji 23. צילום: פבל טולצניקאוניית הגלנוע An ji 23. צילום: פבל טולצניק

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: