אא

מזג האוויר השתגע: הצפות בנמל התעופה בפרנקפורט

גשמים בלתי פוסקים באזור נמל התעופה של פרנקפורט, מהעמוסים באירופה, הביא להצפות קשות גם בתוך הטרמינל. אחד הנוסעים סיפר לפספורט ניוז: "לא נתנו לנו לצאת מהמטוס במשך שעתיים, והשדה עצר לגמרי". בהודעה חריגה נמל התעופה מזהיר מפני עיכובים ומפרסם המלצה לנוסעים

נמל התעופה של פרנקפורט. גשם משמיים (צילום: Shutterstock) נמל התעופה של פרנקפורט. גשם משמיים (צילום: Shutterstock)

מזג האוויר משתגע - גם בגרמניה. גשמים בלתי פוסקים שכמותם לא זוכרים ותיקי פרנקפורט, הביאו להצפות אדירות ברחבי העיר - וגם בנמל התעופה הבינלאומי של פרנקפורט - שהגיעו עד לתוך הטרמינל.

על פי תמונות שמגיעות מתוך נמל התעופה, חלק גדול מדלפקי הצ'ק אין הושבת בשל מים שחדרו את גג הטרמינל - מה שגרם לעומס גדול במיוחד בדלפקים המתפקדים, שעמוסים גם כך באחד השבועות הצפופים והמתויירים ביותר של השנה.

"תקועים במטוס שעתיים וחצי בלי לזוז"

״נחתתי אתמול בדיוק שהסופה התחילה. לא נתנו לנו לצאת מהמטוס במשך שעתיים, והשדה עצר לגמרי", מספר לפספורטניוז קובי, נוסע ישראלי שנקלע לסופה בגרמניה בשעות הלילה. "עליתי לטיסה השנייה שלי, ואחרי שאני מתיישב במושב, הטייס אומר שאי אפשר להמריא אחרי השעה 23:00. לא היה מי שיחבר אותנו לשרוול, וישבנו בסך הכל שעתיים וחצי במטוס״.

"״כשחזרתי לשדה, היה תור של אלף איש לקבל ואוצ׳ר למלון - כי היו עוד 20 טיסות", ממשיך קובי ואומר "במקום זה פשוט הזמנתי מלון מיד כשנאמר שחוזרים לטרמינל. חמש דקות אחרי שהזמנתי, ראיתי שכל החדרים באזור פשוט אזלו. אני לא זוכר שדבר כזה קרה לי אי פעם״.

בהודעה מיוחדת של נמל התעופה נמסר כי "תנאי מזג האוויר עלולים להשפיע על לוח הטיסות. על הנוסעים לבדוק זאת עם חברות התעופה. בשל עומס הנוסעים אנו ממליצים להגיע לנמל התעופה שעתיים וחצי לפני מועד הטיסה".

עיכוב קל בטיסה לישראל וממנה

נכון לעכשיו אין השפעה ממשית על הטיסות לישראל וממנה. קיים עיכוב קל בהגעה של טיסה LH686 שגם יגרור ככל הנראה עיכוב בהמראה לפרנקפורט, אך בשעה זו לא מדובר על איחור משמעותי.

גם בלוח הטיסות של נמל התעופה בפרנקפורט ניתן לראות כי העיכובים נכון להיום (ה') בשעות הצהריים - קלים בלבד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גרמניהפרנקפורטנמל פרנקפורטמזג אוויר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: