אא

הגדולה בעולם: אמריקן איירליינס מסתערת על אירופה ומוסיפה קווים חדשים

חברת התעופה האמריקאית תוסיף ארבעה קווים חדשים ותחדש קו נוסף כחלק מההתרחבות הטרנס-אטלנטית שלה. כמו כן, החברה תרחיב עוד יותר את לוח הזמנים החורפי שלה בין ארה"ב למקסיקו, האיים הקריביים ואמריקה הלטינית. לאן היא תטוס ומתי?

אמריקן איירליינס. צילום: Shutterstock אמריקן איירליינס. צילום: Shutterstock

אמריקן איירליינס מכריזה על ארבעה קווים חדשים ומחדשת קו נוסף כחלק מההתרחבות הטרנס-אטלנטית הגדולה שלה.

חברת התעופה תוסיף שלושה קווים חדשים לאירופה, עם טיסות מפילדלפיה לקופנהגן, דנמרק, נאפולי, איטליה וניס, צרפת. אמריקן איירליינס גם תשיק קו חדש בין דאלאס-פורט וורת' לברצלונה, ספרד ותחדש טיסות בין שיקגו לוונציה, איטליה.

"אמריקן איירליינס נרגשת להוסיף שלושה יעדים אירופיים חדשים", אמר בריאן זנוטינס, סגן נשיא בכיר של אמריקאי לתכנון רשת ולוח זמנים. "קו חדש מפילדלפיה וקו טרנס-אטלנטי מורחב משיקגו ודאלאס-פורט וורת' יציעו ללקוחות גישה נוחה בתחנה אחת מיותר מ-200 יעדים ייחודיים ברחבי ארה"ב לאירופה בקיץ הבא".

כרטיסי טיסה יהיו זמינים לרכישה החל מה-20 באוגוסט באתר של החברה או באפליקציה.

צילום: Shutterstock. ונציהצילום: Shutterstock. ונציה

מרחובות פילדלפיה ועד לטיילות של אירופה
אמריקן איירליינס תציע בקיץ הבא 15 טיסות יומיות מפידלפיה ל-14 יעדים באירופה, לדברי החברה זהו לוח הזמנים הטרנס-אטלנטי הגדול ביותר שלה מעיר זו מאז 2019. עם שירות ליותר מ-70 יעדי פנים מפילדלפיה, אמריקן תציע גישה ללקוחות ברחבי ארה"ב ועד אירופה.

החל מה-6 במאי, אמריקן איירליינס תשיק קו בין פילדלפיה לניס, שער הכניסה לזוהר והגלאם של הריביירה הצרפתית. 

צילום: Shutterstock. ניסצילום: Shutterstock. ניס

החל מה-5 ביוני, אמריקן תחנוך שירות חדש לנאפולי - היעד האיטלקי הרביעי של חברת התעופה. מהתמכרות לפיצה ומטבח נפוליטניים מקומיים ועד להריסות ההיסטוריות של פומפיי, נאפולי מציעה ללקוחות חופשה איטלקית ייחודית.

כאשר הקו לקופנהגן יושק ב-6 ביוני, אמריקן תציע למעשה טיסות ל-11 מדינות באירופה. 

קשרים נוספים מעבר לאוקיינוס האטלנטי
לראשונה בקיץ הבא, אמריקן תשיק שירות חדש בין דלאס וברצלונה. עם חמישה שערים ברחבי ארה"ב, אמריקן תספק לוח זמנים ורשת טיסות רחבה ליעד אירופאי זה.

לדברי החברה היא תהיה חברת התעופה היחידה שתציע טיסה ישירה המקשרת את עיר הרוחות לעיר המים עם החזרת הקו בין שיקגו לונציה. בהשלמה של הקו הקיים בין פילדלפיה לונציה, הטיסה הנוספת משיקגו תאפשר ללקוחות גמישות מוגברת בלוח הזמנים ואפשרות להתחבר ליותר מ-100 יעדי פנים, כולל ערים נוספות במערב התיכון.

אמריקן גם הרחיבה לאחרונה את השירות לכל ימות השנה בקווים לכמה יעדים טרנס-אטלנטיים מרכזיים, כולל ליסבון, פורטוגל, מדריד ורומא וסיפקה ללקוחות גמישות רבה יותר לתכנון החופשות האירופיות ב-2024.

למי שלא יכול לחכות לקיץ הבא
לדברי החברה בחורף הקרוב אמריקן איירליינס תחזק את מעמדה כחברת התעופה הגדולה ביותר בין ארה"ב למקסיקו, האיים הקריביים ואמריקה הלטינית על ידי הרחבת לוח הזמנים הגדול ביותר שלה אי פעם לאזור, עם טיסות נוספות ליעדי השמש.

חברת התעופה גם מתכננת להגדיל את הטיסות בין דלאס לבואנוס איירס לשירות יומי החל מאוקטובר הקרוב.

צילום: Shutterstock. בואנוס איירסצילום: Shutterstock. בואנוס איירס

נזכיר כי לאחרונה הודיעה החברה על הגיים צינג'ר שלה: המערכת, המנתחת את כל הגורמים הרלוונטיים במהלך סופות קשות, מתמרנת את מועד הפעילות לטובת הנוסעים, ומאז שהחלה לפעול בשנה שעברה, מנעה כמעט 1,000 ביטולי טיסות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: