אא

נוע תנוע? ראש העיר ר"ג טוען: "הרכבת הקלה בדרך לפעילות בשבת"

ראשה של אחת הערים המרכזיות על תוואי הרכבת הקלה, כרמל שאמה-הכהן, טוען כי הוא בדרך לסיכום הפעלתה של הרכבת הקלה בשבתות: "ציביונה החילוני של רמת גן לא ייפגע". משרד התחבורה האמון על הפעלת הרכבת לא מאשר הפעלתה בשבת

הרכבת הקלה (צילום: נתע) הרכבת הקלה (צילום: נתע)

תחבורת בחירות? ראש העיר רמת גן, מהמרכזיות על תוואי הרכבת הקלה, טוען כי הוא בדרך להפעלת הקו האדום גם בסופי שבוע. זאת בניגוד לדברי שרת התחבורה מירי רגב, העומדת בראש המשרד האמון על הפעלת הרכבת ומתנגדת למהלך.

הודעת ראש העיר רמת גן, מתוך הפוסט בפייסבוקהודעת ראש העיר רמת גן, מתוך הפוסט בפייסבוק

ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן, פרסם הבוקר (ראשון) פוסט בפייסבוק בו כתב כי "פגיעה בחופש של הרמת גנים ובליברליות של העיר היא קו אדום מבחינתנו". שאמה-הכהן עקץ את ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי וכתב: "בזמן שאחרים דיברו או החרימו, אנחנו הלכנו לעבוד. הבשורה הליברלית יוצאת מרמת גן".

לדברי ראש העיר שלא הסביר את המהלכים מאחורי הקלעים, מתווה ההפעלה בסופי שבוע יכלול את כל תחנות תל אביב ורמת גן של הקו האדום. שאמה-הכהן טוען כי הקו לא יפעל בבני ברק, פתח תקווה ובבת ים בסופי שבוע. לדבריו "כל הפרטים יפורסמו בקרוב לאחר קבלת כל האישורים התפעוליים והתקציביים".

שרת התחבורה מתנגדת

קשה להתעלם מהעובדה כי הודעתו של ראש העיר רמת גן מגיעה כחודשיים לפני הבחירות המוניציפליות בישראל, ויש להדגיש כי הרכבת הקלה פועלת תחת אחריותו של משרד התחבורה. ביום שישי האחרון, בו החלה הרכבת את פעילותה, אמרה שרת התחבורה מירי רגב כי היא מתנגת להפעלתה בסופי שבוע. 

הרכבת הקלה (צילום: נתע)הרכבת הקלה (צילום: נתע)

"מדינת ישראל היא מדינה יהודית ואין לנו שום כוונה לשנות את הסטטוס קוו", אמרה שרת התחבורה והוסיפה: "כמו שתחבורה ציבורית אחרת לא עובדת בשבת גם הרכבת הקלה לא תעבוד בשבת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בחירותרמת גןהרכבת הקלה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: