אא

הופסק המו"מ למיזוג ארקיע עם השלד הבורסאי של חברת טכנופלס ונצ'רס

הניסיון של החברה להתמזג לתוך שלד בורסאי לא עלה בהצלחה וחברת טכנופלס ונצ׳רס מדווחת לבורסה כי: ״נכון למועד זה הופסקו המגעים לחתימת הסכם ולא מתקיים משא ומתן בין הצדדים״. האם ארקיע תנסה להתמזג כעת עם ישראייר או אל על?

ארקיע. צילום: Shutterstock ארקיע. צילום: Shutterstock

המו"מ למיזוג לתוך השלד הבורסאי של חברת טכנופלס ונצ'רס לא עלה בהצלחה.

כזכור בחודש דצמבר 2022, חברת טכנופלס דיווחה כי חתמה על מזכר הבנות עם ארקיע במסגרתו תבחן החברה התמזגות עם ארקיע. מאוחר יותר דיווחה טכנופלס בחודש מרץ 2023, שהמו"מ למיזוג עם ארקיע נמשך במתווה שונה אחרי שהסתיימה תקופת הבלעדיות למשך 45 יום, חברת טכנופלס ונצ'רס ציינה ״כי טרם התקבל אישור מארקיע, המוחזקת 30% ע"י עובדיה, למתווה המוצע להשלמת העסקה״.

בחודש שעבר חברת טכנולפס ונצ'רס הודיעה לבורסה בת"א כי: "יודגש כי, נכון למועד זה, לא התקבל אישור באורגני החברה להתקשרות עם ארקיע ובעלי מניותיה, לרבות אישור דירקטוריון החברה וכי החברה תדווח על התקדמות המשא ומתן והתקשרות בהסכם מחייב, אם וככל שייחתם, כנדרש על פי כל דין".

כאמור כעת בהודעה מעודכנת לבורסה טכנופלס ונצ'רס נאמר כי: "בקשר עם משא ומתן בין החברה לבין חברת ארקיע קווי תעופה ישראליים בע"מ לחתימת הסכם רכישת מניות ופעילות ארקיע, החברה מעדכנת בזאת כי נכון למועד זה הופסקו המגעים לחתימת הסכם ולא מתקיים משא ומתן בין הצדדים. יודגש כי, בהתאם להחלטת דירקטוריון החברה, החברה בוחנת פעילות משמעותית להשקעה ו/או למיזוג עם החברה".

זאת פעם שנייה שארקיע לא מצליחה להביא למיזוג עם שלד בורסאי. בפעם הקודמת היה ניסיון לעשות זאת עם השלד הבורסאי של קנזון אך גם הוא לא הצליח.

בארקיע מבינים שכדי להכניס הון לחברה כדי להצעידה קדימה היא חייבת לעשות את הצעד הזה. בעלי ארקיע גם תלויים בעובדי החברה המחזיקים בכ-30% ממניות החברה, וכל צעד דורש את ההסכמה שלהם.

בעבר ארקיע ניסתה להתמזג עם חברות ישראייר ואל על, אך לבסוף המגעים לא הבשילו, האם כעת תחזור החברה לנסות להתאחד עם אחת משתי החברות?

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: