אא

ממריאה: ההכנסות של ישראל קנדה מלונאות זינקו בכ-48% לסך של כ-146.900 מיליון שקל

בחצי השנה הראשונה של השנה ההכנסות זינקו בכ-47.8% לסך של כ-146.900 מיליון שקל לעומת סך של כ-98.210 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ברבעון שני זינקו בכ-36.2%. כל הנתונים

מלון גלי כנרת של קבומת ישראל קנדה מלונאות. צילום: עמית גירון מלון גלי כנרת של קבומת ישראל קנדה מלונאות. צילום: עמית גירון

ישראל קנדה מלונאות בראשות השותף והמנכ"ל ראובן אלקס, רושמת חצי שנה ראשונה מצוינת וזינוק חד בהכנסות.

בחצי השנה הראשונה של 2023 ההכנסות זינקו בכ-47.8% לסך של כ-146.900 מיליון שקל לעומת סך של כ-98.210 מיליון שקל בחצי השנה הראשונה של 2022.

ברבעון השני של 2023 ההכנסות צמחו בסך של כ-36.2% והסתכמו בכ-83.580 מיליון שקל לעומת סך של כ-61.340 מיליון שקל אשתקד. הגידול בהכנסות אל מול התקופה המקבילה אשתקד, נובע בעיקר מהכנסות מתחילת הפעלת מלון לייק האוס ומלון פליי מידטאון תל אביב, ומהכנסות מהפעלת מלונות טמרס ופרייד ים המלח בחצי השנה הראשונה. הרווח התפעולי הסתכם בחצי השנה הראשונה בסך של כ-11.6 מיליון שקל.

עוד ישראל קנדה מלונאות בפספורטניוז:

רשת ישראל קנדה מלונות מרחיבה את פעילותה בארץ וביוון

טבריה מתעוררת: הצצה לגרסה המחודשת והמרהיבה של מלון גלי כנרת

בארבע שנות פעילות רשת המלונות של ברק רוזן, אסי טוכמאייר וראובן אלקס, רשמה הון עצמי של כ-200 מיליון שקל מה שמעיד שהיא בדרך הנכונה, מתנהלת בצורה מה שנכונה שתאפשר את המשך הגידול וההתפתחות שלה בשנים הקרובות.

כפי שפורסם לאחרונה בפספורטניוז, רשת ישראל קנדה מלונות מרחיבה את פעילותה בארץ ובחו״ל. רשת המלונות רכשה מלון בוטיק באי פארוס ביוון וצרפה לשורותיה גם שני בתי מלון במיקומים אסטרטגיים אחד במרכז תל אביב והשני בצפון הארץ. באי פארוס שביוון, רכשה ושיפצה הרשת מלון בוטיק בן 44 חדרים כולל מסעדה ובריכה השוכן בחוף ארגו במרכז האי פארוס.

ראובן אלקס מנכל משותף ישראל קנה מלונות. צילום: אייל יצהרראובן אלקס מנכל משותף ישראל קנה מלונות. צילום: אייל יצהר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ראובן אלקסישראל קנדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: