אא

איך יודעים שאוגוסט: תיירים נרדמו באייפל, תיירת מילאה מים במזרקת טרווי ברומא

מכת תיירות היתר בערים הגדולות בעולם נמשכת ביתר שאת בשבועות האחרונים של אוגוסט: בפריז נתפסו שני תיירים לאחר שנרדמו במגדל אייפל, ברומא תיירת נתפסה ממלאת בקבוק מים במזרקת טרווי. צפו בסרטון המפליל

לילה טוב. מגדל אייפל (צילום: Shutterstock) לילה טוב. מגדל אייפל (צילום: Shutterstock)

חגיגת התיירות העולמית נמשכת, ובמיוחד בשבועות האחרונים והעמוסים של חודש אוגוסט. הרשויות המקומיות במדינות השונות כמו גם אתרי התיירות מדווחים על תפוסה אדירה שעשויה לשבור את שיאי התיירות של כל הזמנים ולחצות את המספרים אליהם הגיעו טרום תקופת הקורונה, בקיץ 2019.

יש מי שמעדיף לישון במגדל (צילום: Shutterstock)יש מי שמעדיף לישון במגדל (צילום: Shutterstock)

ועם פיצוץ האוכלוסין התיירותי מגיעות גם התמונות הפחות נעימות והתקריות המשונות, כמו למשל זו במגדל אייפל לפני מספר ימים, אז נתפסו שני תיירים אמריקנים לאחר שנרדמו בראש מגדל אייפל. ב-CNN דווח על שני גברים שנכנסו כדין לבקר במגדל כשכרטיסים בידיהם, אך שכחו לצאת מהמתחם כי הם השתכרו - ונרדמו.

עם פתיחת המגדל למבקרים ביום למחרת נמצאו השניים ישנים והועברו לחקירה במשטרה הפריזאית. השניים צפויים לעמוד למשפט על הסגת גבול בשל שהותם מעבר לשעות הפעילות של המגדל המפורסם בעולם. 

רומא: מים בששון

ובזמן שהחברים באייפל שבפריז מתקשים להתעורר, ברומא מתמודדים עם גל חום מהכבדים שידעה העיר מזה שנים, עם טמפרטורות שמזנקות אל מעבר ל-40 מעלות ומיזוג אוויר לוקה בחסר.

התיירת הממלאת. הסרטון ששטף את הרשת

כחלק מהניסיון להתמודד עם גל החום, תיירת חצתה את הגדר המקיפה את מזרקת טרווי המפורסמת ברומא, רק כדי למלא את בקבוק המים שהיה ברשותה. למרות שאי אפשר ממש להאשים אותה במזג האוויר המשוגע הזה, הסרטון הפך ללהיט ויראלי ברשת - בעיקר בגלל הפקחית ההמומה שלא הצליחה להבין מה התיירת חיפשה בתוך המזרקה. בניגוד לסיפור במגדל אייפל כאן זה נגמר ללא התערבות של רשויות החוק והתיירת פשוט נתבקשה לעזוב את המקום.

מזרקת טרווי. מיליונים מבקרים, מעטים ממלאים מים (צילום: shutterstock)מזרקת טרווי. מיליונים מבקרים, מעטים ממלאים מים (צילום: shutterstock)

מזרקת טרווי שנבנתה בשנת 1762 היא אחד מהאתרים הפופולריים ביותר ברומא עם מיליוני מבקרים המגיעים לחזות בה מדי שנה לפני או אחרי הביקור בקולוסיאום הסמוך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איטליהצרפתתיירות יתררומא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: