אא

בדרך לעסקת ענק בענף המלונאות? ישראל קנדה במגעים עם רשת מלונות בראון

פרסום ראשון: רשת המלונות של ברק רוזן, אסי טוכמאייר וראובן אלקס נמצאת במגעים עם רשת המלונאות של משפחת ויצמן וליאון אביגד

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

בדרך לעסקת ענק בענף המלונאות בישראל?

לפספורטניוז נודע לראשונה, כי רשת מלונות ישראל קנדה נמצאת במגעים ראשוניים לרכישת רשת מלונות מלונות בראון.

לפי גורמים בשוק העסקי, מדובר בבדיקה ראשונית ועדיין לא ברור כיצד הצדדים מתכוונים להוציא עסקת ענק כזו אם אכן תצא אל הפועל.

ישראל קנדה מלונאות בראשות השותף והמנכ"ל ראובן אלקס והבעלים ברק רוזן ואסי טוכמאייר, נמצאת מאז הקמתה בהתפתחות גדולה. רשת מלונות בראון נמצאת בבעלות משפחת ויצמן, ליאון אביגד, והכשרה חברה לביטוח עם 16.5% וביצעה בשנה האחרונה שורת מהלכים משמעותיים הענף המלונאות בארץ, ביוון ובקרואטיה.

ישראל קנדה מלונאות הוקמה לפני כארבע שנים בלבד, והרשת שעברה את תקופת הקורונה בשלום, מציינת חצי שנה ראשונה מצויינת ב-2023.  בשנה שעברה (יולי 2022) הצטרפה לרשת ישראל קנדה מלונאות כשותפה אסטרטגית- חברת מנורה מבטחים עם כ-15% בבעלות. הכנסות הרשת בחצי השנה הראשונה של 2023 זינקו בכ-47.8% לסך של כ-146.900 מיליון שקל לעומת סך של כ-98.210 מיליון שקל בחצי השנה הראשונה של 2022. ברבעון השני של 2023 ההכנסות צמחו בסך של כ-36.2% והסתכמו  בכ-83.580 מיליון שקל לעומת סך של כ-61.340 מיליון שקל אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם בחצי השנה הראשונה בסך של כ-11.6 מיליון שקל. בארבע שנות פעילות רשת המלונות רשמה הון עצמי של כ-200 מיליון שקל מה שיאפשר את המשך הגידול המואץ וההתפתחות שלה בשנים הקרובות.

רשת מלונות בראון העמיקה בשנה האחרונה את אחיזתה בשוק המלונאות היווני, כשאל 11 המלונות ואתרי הנופש הפעילים בבירה אתונה, לאורך קו החוף ובאיים אוויה, קורפו כרתים, יצטרפו עד סוף 2023 עוד 9 מלונות נוספים. הקבוצה גם סימנה יעד נוסף חדש ומסקרן לישראלים – עיר הנמל רייקה, העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, בה השלימה רכישתם של שבעה נכסים – שישה מלונות ואתר קמפינג  המתווספים למלון הנופש בראון ביץ' האוס קרואטיה הפועל בהצלחה בעיירת החוף טרוגיר מ-2016.

לאחרונה פתחה רשת בראון את איסלה בראון חאניה, אתר נופש יוקרתי חמישה כוכבים דה-לוקס בעיר חאניה בכרתים, בד בבד עם השקת קו הטיסות החדש והישיר לעיר של חברת ישראייר. המלון הוא אח ל'איסלה בראון קורינתיה' שנפתח בקיץ 2022.

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות בראוןישראל קנדה מלונאותישראל קנדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: