אא

סוף טוב: טיסת אייר סיישל מג'דה נחתה בנתב"ג

אחרי נחיתת החירום בסעודיה, 126 הנוסעים שעל טיסת אייר סיישל המריאו הבוקר לישראל. הטיסה שעשתה היסטוריה כראשונה המסחרית בין סעודיה לישראל, יצאה מג'דה ללא רישום יעד עד להגעה למרחב האווירי של ישראל, והנוסעים סיפרו על יחס חם וסדר מופתי בנמל התעופה

הטיסה מג'דה לנתב"ג (צילום מסך: Flightradar24) הטיסה מג'דה לנתב"ג (צילום מסך: Flightradar24)

הטיסה המסחרית הרשמית הישירה אי פעם מסעודיה לישראל נחתה בנתב"ג. למרות שלא היתה מתוכננת להיות כזו, הטיסה ועליה 126 הישראלים שנחתו נחיתת חירום בג'דה, עשו את דרכם הבוקר לנתב"ג.

מסלול הטיסה מג'דה לנתב''ג (צילום: Flightradar24.com)מסלול הטיסה מג'דה לנתב''ג (צילום: Flightradar24.com)

הטיסה התבצעה במטוס אייר סיישל שהובא במיוחד מדובאי הלילה, על מנת להטיס את הישראלים שנחתו אמש סמוך ל-21:00 בסעודיה. הישראלים בילו את הלילה במלון בנמל התעופה, כאשר ברקע דווח על מגעים חשאיים בין ישראל לסעודיה להבטחת שלומם של הנוסעים.

הנוסעים עצמם סיפרו על יחס חם, אוהד ונעים מרגע נחיתתם בג'דה מצד אנשי נמל התעופה, כמו גם על סדר מופתי בו התנהל הטיפול בהם. ועם זאת, כחלק מהפרוטוקול לנחיתה לא מתוכננת במדינה שלישראל אין קשרים עמה, ננקטו אמצעים מיוחדים כדי לטפל בנוסעים.

הטיסה המריאה בשעה 11:42 תחת קוד הטיסה SEY022D ללא רישום יעד, אך עם כניסתה למרחב האווירי של ישראל ניתן היה לראות באפליקציות התעופה את הקוד ההיסטורי JED-TLV, כלומר טיסה מג'דה שבסעודיה לנתב"ג, ישראל. הנחיתה נרשמה לאחר פחות משעתיים, בשעה 13:29.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר סיישלסעודיהערב הסעודית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: