אא

קשרי תעופה: רווח של כ-2.6 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה

בחצי השנה הראשונה של 2023 לעומת הפסד של 448 אלף דולר במחצית השנה המקבילה ב-2022. רווח של כמיליון דולר ברבעון השני של השנה. החברה:" להשלכות ההתפתחויות במצב הביטחוני, כלכלי ופוליטי תהא השפעה על תוצאות החברה גם ברבעונים הקרובים"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

בקשרי תעופה יכולים להיות מרוצים ממחצית השנה הראשונה של 2023.

החברה בראשות המנכ"ל והשותף יורם מוטעי, סיימה אותה  עם רווח של 2.589 מיליון דולר לעומת הפסד של 448 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

ההכנסות צמחו לסך של 104.582 מיליון דולר לעומת 70.173 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הגידול נובע מחזרה מלאה לפעילות בחציון הנוכחי לעומת החציון המקביל אשתקד בו הייתה פעילות חלקית עקב הסרת המגבלות על היציאה והכניסה לישראל, כתוצאה מהשלכות נגיף הקורונה.

הרווח התפעולי הסתכם לסך של 3.623 מיליון דולר לעומת סך של 1.346 מיליון דולר אשתקד.

הוצאות המימון קטנו לסך של 526 אלף דולר לעומת כ-2 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2022.

למעשה  הרווח הושג בזכות טיולים מאורגנים של פגסוס שסיימו את מחצית השנה עם רווח תפעולי של 4.857 מיליון דולר.

כאשר מגזר ארגון טיסות ושירותי קרקע סיים עם הפסד של 2.421 מיליון דולר, מגזר השייט רשם רווח של 661 אלף דולר.

ברבעון השני של השנה החברה רשמה רווח של כמיליון דולר לעומת הפסד של 83 אלף דולר ברבען השני אשתקד.

ההכנסות צמחו לסך של 60.377 מיליון דולר לעומת סך של 52.355 מיליון דולר אשתקד.

הרווח התפעולי הסתכם לסך של 1.345 מיליון דולר לעומת סך של 997 אלף דולר ברבעון השני אשתקד.

ברבעון השני של השנה, מגזר ארגון טיסות ושירותי קרקע רשם הפסד של 1.620 מיליון דולר, מגזר השייט רש רווח תפעולי של 858 אלף דולר ומגזר הטיולים המאורגנים של פגסוס רשם רווח תפעולי של 1.930 מיליון דולר.

      בחברה אף מציינים כי:" להשלכות ההתפתחויות במצב הביטחוני, כלכלי והפוליטי, הן בארץ והן בעולם, לעודף ההיצע בשוק, למגמת התחרותיות בענף, לשינויים במחירי הדלק הסילוני, לעונתיות, לשינויים בשערי הריביות ולשינויים בשערי החליפין של המטבעות השונים למול הדולר, בתקופה הקרובה תהא השפעה על תוצאות החברה גם ברבעונים הקרובים".

 

 

...

עמית זלדמן, סמנכ"ל הכספים: ״התוצאות נובעות  מהתאוששות התיירות, חזרה מלאה בחציון לפעילות בתקופה שלאחר מגפת הקורונה וכן משינוי אסטרטגי ארגוני מקיף שביצענו במהלך השנתיים האחרונות. התאמנו את כוח האדם שלנו, עלויות השכר, עלויות השיווק והפרסום והעמלות לגידול בביקושים. יחד עם זאת, צעדי התייעלות, שיפור תהליכים ובכללם תהליכי אוטומציה שביצענו בשנים 2020 ו- 2021 אפשרו לקבוצה להקטין את יחס ההוצאות לעומת התקופה המקבילה בשנת 2022. הגידול בפעילות השוטפת ובצבר ההזמנות אפשרו לקבוצה לפרוע חלק מההלוואות לזמן ארוך מבנקים, בנוסף לתשלומים השוטפים, לחלק דיבידנד בסך 3.6 מיליון דולר לבעלי מניות החברה מבלי להזדקק לאשראי לזמן קצר ותוך הגדלת יתרות המזומנים של הקבוצה.״

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קשרי תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: