אא

החל ממחר: אל על משדרגת את ההטבות של מועדון הנוסעים

תוכנית הנאמנות החדשה של מועדון הנוסע המתמיד תיכנס לתוקף עם הטבות ומערכת שדרוגים מעודכנת

מטוס אל על. צילום: שאטרסטוק מטוס אל על. צילום: שאטרסטוק

תוכנית הנאמנות החדשה של מועדון הנוסע המתמיד של אל על נכנסת לתוקף ב-1.9.23, והיא תאפשר לחברי הנוסע המתמיד לשדרג כמעט כל כרטיס טיסה.

השינוי מפשט את מודל צבירת הנקודות ומימושן, וגם את שיטת הזכאות למעמדות יוקרה. הנקודות הנצברות יוכפלו עכשיו פי 50, כך שכל נקודה בתוכנית הנוכחית תהיה שווה ל-50 נקודות בתוכנית החדשה. לצד הנקודות, חברי מועדון יצברו כעת גם "יהלומים", שהם המטבע הווירטואלי החדש הנדרש לחברי המועדון כדי להתקדם במעמד. 

מערכת השדרוגים החדשה. צילום: אל עלמערכת השדרוגים החדשה. צילום: אל על

מערכת השדרוגים החדשה תאפשר לכלל חברי המועדון לשדרג את הכרטיסים שלהם, עד 6 שעות בטרם ההמראה ובכפוף לזמינות המושבים. לקוחות שטסים בתדירות גבוהה ייהנו מתיעדוף במערכת השדרוגים, כאשר השדרוג יתאפשר באמצעות נקודות בלבד, או בשילוב של נקודות ומזומן. 

בנוסף לכך, בעוד שעד היום מחירי כרטיסי הבונוס של אל על שילבו רכיב של נקודות, תוספת מזומן והמיסים השונים - כעת, מחירי כרטיסי הבונוס יהיו מורכבים אך ורק מנקודות ומיסים. 

מערכת השדרוגים החדשה. צילום: אל עלמערכת השדרוגים החדשה. צילום: אל על

מעבר לביטול תוספת המזומן על כרטיסי בונוס, במסגרת התוכנית החדשה חלה הוזלה בחלק מהיעדים. בין השאר, בניו יורק נרשמה הוזלה של כ-40%, במיאמי בכ-30% ובלוס אנג'לס בכ-23%. 

כדי לחשב מראש את עלות הכרטיסים, אל על משיקה גם מחשבון דיגיטלי שיציג את מחירי המימוש. במערכת החדשה, הלקוחות יוכלו לבחור את היעד אליו הם רוצים לטוס, את המחלקה ואת העונה, והמחשבון יציג בפניהם מחיר עבור מחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD, ועבור חברי מועדון שאינם מחזיקים בכרטיס.

מערכת השדרוגים החדשה. צילום: אל עלמערכת השדרוגים החדשה. צילום: אל על

רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד ופליי קארד, אומר כי: "תוכנית הנאמנות החדשה שאנו משיקים מציבה אותנו בשורה אחת עם תוכניות הנאמנות הטובות בעולם – היא מיטיבה עם החברי המועדון הפעילים שלנו ונותנת להם הרבה יותר. לראשונה, השדרוגים מתבצעים בצורה דיגיטלית וחדשנית. מערכת השדרוגים החדשה והייחודית בענף התעופה, מאפשרת לכל לחברי המועדון לשדרג את מושבם בצורה נוחה, מהירה ואינטואיטיבית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: