אא

נפתח מלון כנען של רשת מלונות פתאל

המלון, לאורחים מגיל 16 ומעלה בלבד מקולקציית Fattal Limited Edition, נפתח בהשקעה של כ-100 מיליון שקל. מה במלון?

מלון כנען. צילום: איה בן עזרי מלון כנען. צילום: איה בן עזרי

מלון כנען של רשת מלונות פתאל נפתח היום (א') בהשקעה של כ-100 מיליון שקל. 

המלון, למבוגרים בלבד (מגיל 16 ומעלה), ממוקם על הר כנען המשקיף על צפת, הר מירון, הגליל והכנרת מקולקצייתFattal Limited Edition  . המלון השני מקולקציה זו הוא מלון 'בוטניקה' שלמרגלות הגנים הבהאיים בחיפה שנפתח בנובמבר האחרון. 

המלון, המבוסס על Wellness ו-Wellbeing, תוכנן על ידי אדריכלית הפנים, אפרת קיסוס מקליס, בעיצוב טבעי בהשראת מיקומו הגאוגרפי וההיסטורי "תוך חיבור בין עבר והווה ארץ ישראלי, היוצרים הרמוניה טבעית מתוחכמת עם שימת דגש על קיימות ושמירה על המערכת האקולוגית, שהיוותה אבן דרך בעיצוב כולו", אומרים בפתאל.

עוד נמסר שכל הנגרות והרהיטים במלון נבנו מעצי טיק ממוחזרים בני כ-200 שנים שעובדו ועוצבו בקפידה מחדש, הווילונות בחדרים עשויים מפשתן, בקבוקי הסבון נוצרו מחומרים ממוחזרים מפסולת באוקיינוס, בקבוקי המים עשויים מקרטון, הפקקים שלהם עשויים קנה סוכר והם מכילים מי מעיין טבעי, תוצרי הדפוס מנייר ממוחזר, מפתח החדר עשוי עץ, תמצית הריח של המלון עשויה מחומרים ירוקים, כל מוצרי הטקסטיל 100% כותנה, קערות המזנון בעיצוב מיוחד מעץ מלא ועוד.

המלון 119 חדרים הצופים אל נוף, ביניהם שתי סוויטות - האחת, משקיפה על הכנרת והגולן והשנייה, על הגליל והר מירון, 3 סוויטות נוספות ועוד 6חדרי ג'וניור סוויט הכוללים ג'קוזי בסלון המשקיף אל הנוף. ברחבי המלון מוצג אוסף אמנות עכשווית שנאצר על ידי אוצרת אוסף פתאל, איריס ברק, ושותפתה לפרויקט, ורד גדיש.

עוד במלון, מרכז כנסים וחדרי ישיבות. מתחם הספא המשתרע על פני שתי קומות כולל 15 חדרי טיפול זוגיים עם מגוון טיפולים. יש גם בריכה מקורה, ג'קוזים חיצוניים שמשמשים כנקודת תצפית לנוף, 4 סאונות (יבשה ואינפרא אדומה יבשה) עם חלונות ענק לנוף, חמאם טורקי וחדר כושר.

במלון מוצעות גם סדנאות ופעילויות כמו מדיטציה, ציור בכל הרמות, סטודיו יוגה, הילינג בצבעים - מרכזים אנרגטיים, הילות וצ'אקרות, טאי צ'י אומנות לחימה, טקס קערות טיבטיות, הרצאות בנושאי מיינדפולנס, תזונה, צמחי מרפא, די טוקס ועוד.

בתחום האוכל, במלון מסעדה המציעה תפריט בריאות. כמו כן, במלון לובי-בר מעוצב בסגנון סלון. זאת ועוד, בר היין '26.8' יפתח בעוד כחודש בגינה הפנימית של המלון, הינו שיתוף פעולה של המלון ושף עמוס חיון ממסעדת 'רובידה'. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: