אא

אילת בפחות מ-300 שקל ללילה: יש דבר כזה

אם הים האדום, ההרים והקניות בזארה בלי מע"מ באילת עושים לכם את זה, בדקנו מקום נוסף שבו תוכלו להתארח בימים אלה שלפני חגי תשרי מבלי להוציא סכומי כסף בלתי הגיוניים במלונות היקרים של העיר. הכירו את אברהם הוסטל אילת

אברהם הוסטל אילת. צילום: מאיה מימוני אברהם הוסטל אילת. צילום: מאיה מימוני

בניין מיושן למראה, בין חניון התחנה המרכזית לבין החצר האחורית של תחנת המשטרה, הפך לפני מספר שנים למעין אכסניה מעוצבת וצבעונית תחת הברנד המוכר: אברהם הוסטל.

נתחיל מהסוף. המקום, שמגדיר עצמו כמלון דירות, לא מתאים למי שמחפש חדר מפנק עם כל האבזור, בריכות שחייה גדולות, ספא וחדרי אוכל ענקיים עם שפע של אוכל המוכרים לנו ממלונות חמישה כוכבים בעיר. כאן הכיוון הוא יותר לואו קוסט. כזה שמתאים למי שבעיקר רוצים לשים ת'ראש בלילה ובמהלך היום לרבוץ בטן גב בחוף הים או לטייל ברחבי המדבר בערב כשקצת פחות חם (המלון מציע מגוון סיורים וטיולים).

צילום: ספיר פרץצילום: ספיר פרץ

אז נכון שהחדרים בסיסיים (יש חדרי משפחה, זוגיים וחדרים משותפים), אבל העיצוב שלהם מדליק וצבעוני. ובכלל, הנראות והאווירה הכוללת של המקום, הם שם המשחק כאן. העיצוב הססגוני ממשיך גם במתחם המשותף, בו מפוזרות כורסאות רביצה בצורה של מיני דגים שילדים ממש מתלהבים מהם, ומהתקרה משתלשל מיצג ענק ומרשים דמוי חתול ים והכל, בתאורה סגלגלה.

צילום: מאיה מימוניצילום: מאיה מימוני

עוד באברהם הוסטל אילת, מטבח, הממוקם בחלל המרכזי, המשותף לכל האורחים ומאובזר במקררים, תנורים וכל מה שצריך כדי לדגם בעצמכם ארוחות הום מייד מפרודוקטים שקונים בסופרמרקט קרוב, שזה נוח וחסכוני למשפחות עם ילדים.

צילום: מאיה מימוניצילום: מאיה מימוני

בריכת השחייה אומנם קטנה, אבל כל הסובב אותה, מגניב לגמרי. שולחנות ביליארד, מכונות משחק, פינות רביצה ובר משקאות, ארטיקים ונשנושים. יש גם חדר טלוויזיה משותף. בקיצור, יש כאן תחושה של קהילה בחופשה.

צילום: מאיה מימוניצילום: מאיה מימוני

כמה זה עולה? מבדיקה שערכנו הבוקר (ג') באתר אברהם הוסטל אילת מצאנו מחירים של החל מ-250 שקל ללילה על בסיס לינה בלבד באמצע שבוע בימים אלה של עד חגי תשרי (אז המחירים מטבע הדברים עולים) והחל מ-400 שקל בסופי שבוע ללילה. במידה ורוצים להוסיף ארוחת בוקר המחיר באמצע שבוע עולה להחל מ-320 שקל ו-470 שקל בסוף שבוע. 

לסיכום, אם לא אכפת לכם להיות רחוקים קצת מהים ומהטיילת (ואולי זה בכלל יתרון להיות רחוקים מהצנטרום ההומה של העיר), וגם לא מפריע לכם לוותר על חדרי האוכל הגדולים והשופעים של מלונות היוקרה בעיר, אברהם הוסטל הוא אופציה לחופשה בראש אחר ובתקציב סביר ביחס למלונות היקרים בעיר.

צילום: מאיה מימוניצילום: מאיה מימוני

הקליקו כאן וגלו מקום אירוח נוסף בעיר בתקציב סביר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אילתהוסטל אברהם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: