אא

בעקבות רעידת האדמה במרוקו: שינויים במדיניות כרטיסי הטיסה

חברת התעופה הלאומית של מרוקו, רויאל אייר מרוק, מודיעה על שינויים וגמישות בהזמנת הכרטיסים למדינה בעקבות האסון הכבד שפקד אותה. גם אל על מעדכנת את תנאי הכרטיסים למדינה. כל הפרטים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

האסון במרוקו מביא להשפעות דרמטיות על התעופה למדינה. חברת התעופה הלאומית של מרוקו, רויאל אייר מרוק, מודיעה הערב (שבת) על גמישות במדיניות הכירטוס עבור מי שהזמינו כרטיסים למרקש ולאגאדיר לשבועיים הקרובים - עד 23 בספטמבר. זאת בעקבות רעידת האדמה הקטלנית שפקדה היום את המדינה.

כלל המחזיקים בכרטיסים אל / מיעדים אלה - יוכלו לבצע שינויים בהזמנותיהם ללא כל דמי שינוי / טיפול, לרבות דחיית הטיסה למועד מאוחר יותר, עד טווח של 15 ימים ממועד הטיסה המקורי.

עם זאת, החברה דורשת להודיע על בקשה לשינוי בכרטיסים עד לתאריך 12 בספטמבר באמצעות העמוד "ההזמנה שלי" ("My Booking") באתר החברה. בקשות שיתקבלו מאוחר יותר לא ייענו.

השינויים תקפים גם לטיסות החברה לקזבלנקה באותם תנאים של הטיסות למרקש ואגדיר.

ברויאל אייר מרוק מבהירים כי השינויים והגמישות נועדו לסייע לכלל הנוסעים ולתיירים הרבים הפוקדים את המדינה אך בעיקר להקל ולסייע לאזרחי מרוקו שנפגעו באסון רעידת האדמה הכבד שפקד את המדינה בסוף השבוע.

tאתר החברהtאתר החברה

אל על: הקדמת טיסות ללא עלות

גם אל על מעדכנת על מדיניות הטיסות ממרוקו ואליה: לקוחות השוהים במרוקו ורכשו כרטיסים לטיסות חזרה לישראל הממריאות עד 17 בספטמבר כולל, יוכלו להקדים את מועד הטיסה ללא עלויות על בסיס מקום פנוי. 

מטוס אל על (צילום: 123F)מטוס אל על (צילום: 123F)

במידה ולא יהיו מקומות על טיסות, אל על מדגישה כי תסייע ככל שניתן במציאת פתרונות בטיסות חברות תעופה אחרות.

לקוחות שרכשו טיסה למרוקו ליציאה עד 15 בספטמבר כולל, ומבקשים לשנות את היעד או את התאריך - יוכלו לבצע שינויים אלו ללא דמי שינוי, או לחילופין לבטל את כרטיס הטיסה לשובר כספי למימוש עתידי. 

אל על ממשיכה להפעיל את קו הטיסות למרקש כסדרו ועומדת בקשר רציף עם משרד החוץ הישראלי והרשויות במרוקו ופועלת על פי הנחיותיהם. 
 

בעקבות האסון במרוקו, עם צאת השבת פרסם נשיא המדינה יצחק הרצוג הודעת תנחומים למדינה וכתב כי "ליבנו עם העם במרוקו בשעה קשה זו. בשם העם בישראל אני שולח תנחומים כנים למלך מרוקו מוחמד השישי ולעם המרוקאי על אובדן החיים הנורא שהביאה עימה רעידת האדמה הקשה שאירעה אמש, ומתפלל לשלום הפצועים. מדינת ישראל נכונה לסייע כפי שיידרש".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלמרוקומרקשרויאל אייר מרוקיצחק הרצוג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: