אא

לארה"ב ב-A380: מתיחת הפנים של לופטהנזה למערב

חברת התעופה הגדולה בגרמניה מרחיבה את לוח הטיסות שלה לארצות הברית. במקביל, צי מטוסי איירבוס A380 בחברה יגדל משמעותית בקווים המרכזיים לחופים המזרחי והמערבי - שמאוד מעניינים את הנוסע הישראלי

מטוס A380 של לופטהנזה (צילום: shutterstock) מטוס A380 של לופטהנזה (צילום: shutterstock)

לופטהנזה מעדכנת את פעילותה בארצות הברית עם הרחבה של קווי הטיסה מפרנקפורט וממינכן בקיץ 2024 והצבת מטוסים מצי הדגל ביעדים המרכזיים.

הנוסעים הישראלים ישמחו לדעת שהחברה מרחיבה את צי מטוסי הענק מדגם איירבוס A380 לשישה ועד שנת 2025 לשמונה. המטוסים יוצבו בקווים ממינכן לניו יורק (JFK), לוס אנג'לס ובוסטון ולראשונה גם בקו לוושינגטון הבירה. קו נוסף בו המטוס ייכנס לשימוש הוא מינכן-דלהי.

יעדים חדשים בארה"ב

החל מה-4 ביוני 2024, לופטהנזה תטוס חמש פעמים בשבוע מפרנקפורט למיניאפוליס ולראלי-דורהאם, צפון קרוליינה. מטרת הטיסות העיקרית היא לסייע לקהל העסקי, שמבצע טיסות רבות בין גרמניה וצפון קרוליינה.

ניו יורק. 27 יעדים בארה''ב (צילום: rf123)ניו יורק. 27 יעדים בארה''ב (צילום: rf123)

בזכות הקווים החדשים, לופטהנזה תציע בשנה הבאה טיסות ל-27 יעדים בארה"ב - צעד שמהווה גידול משמעותי אף מהתקופה שלפני מגיפת הקורונה.

במקביל, ב-30 במאי 2024 יופעלו לראשונה טיסות לסיאטל, יוהנסבורג והונג קונג מנמל התעופה של מינכן, באמצעות מטוסי Airbus A350. הטיסה ממינכן משלימה את הטיסות היומיות הקיימות של לופטהנזה מפרנקפורט לסיאטל, ובכך מציעה אפשרויות טיסה נוספות לארה"ב.

העולם בכף ידם

ומה לגבי יבשות אחרות? בלוח טיסות הקיץ הבא, לופטהנזה תטוס להונג קונג מספר פעמים בשבוע. גם ליוהנסבורג חזרה החברה להפעיל טיסות והחל מ-3 ביוני 2024, יוצב על הקו מטוס איירבוס A350 שיטוס שלוש פעמים בשבוע לדרום אפריקה. 

מטוס A380 של לופטנהנזה. הצי גדל (צילום: Shutterstock)מטוס A380 של לופטנהנזה. הצי גדל (צילום: Shutterstock)
היידראבאד ובנגלור שבהודו, כבר נמצאות על לוח טיסות החברה בחורף הקרוב, וימשיכו להופיע בו גם בקיץ 2024 עם חמש טיסות שבועיות להיידראבאד, ושש לבנגלור.
 יעדים חדשים ללופטהנזה יעדים חדשים ללופטהנזה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארצות הבריתלופטהנזהמינכןפרנקפורטקבוצת לופטהנזהנמל פרנקפורט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: