אא

בפעם השלישית ברציפות: KLM זוכה בפרס APEX World Class

דירוג APEX -Airline Passenger Experience Association מודד את חברות התעופה המובילות בעולם, ומתבסס על חוות דעת של הנוסעים. בנוסף לזכייה בפרס ה-World Class חברת KLM הוכרה גם בתור הטובה ביותר בקטגוריה לקיימות

 צילום: אתר KLM צילום: אתר KLM

חברת התעופה ההולנדית KLM, קוטפת זו השנה השלישית ברציפות, בפרס APEX World Class.

הפרס היוקרתי הוענק לחברה בעקבות דירוג הנוסעים והתעשייה עבור ביצועים ביחס לשורת נושאים הכוללים בטיחות, רווחת לקוחות וקיימות. הפרס היוקרתי מוענק מדי שנה על ידי APEX, אשר מדרגת לפי בחירת הנוסעים. החברות הזוכות נבחרות על בסיס ביקורות עולמיות וביקורות צרכנים, ונדרשים לקבל חוות דעת של חמישה כוכבים לכל הפחות.

בנוסף לזכייה בפרס ה-World Class חברת KLM הוכרה גם בתור הטובה ביותר בקטגוריה לקיימות.

דירוג APEX (Airline Passenger Experience Association) מודד את 600 חברות התעופה המובילות בעולם, ומתבסס על חוות דעת של הנוסעים בעצמם. 

צילום: אתר KLMצילום: אתר KLM

הנוסעים המדרגים בקטגוריית חוויית הלקוח התבקשו להתייחס לחמישה פרמטרים: נוחות המושבים, השירות בתא נוסעים, היצע המזון והמשקאות, מערכת הבידור וה-Wi-Fi. נתוני הסקרים נאספו על ידי APEX במהלך שנת 2023, והתוצאות לשנת 2024 פורסמו בשבוע האחרון.

פרס ה-World Class משקף שירות, חוויות אורחים, ביצועי בטיחות וקיימות. KLM שואפת לזרוח ביחס לכל ההיבטים הללו, על הקרקע, בטרקלינים שלה וכמובן על הסיפון.

בארי טר וורט, סמנכ"ל פיתוח עסקי של חברת KLM: "אנו גאים להפליא שזכינו בפרס APEX World Class זו השנה השלישית ברציפות. אנו נותנים עדיפות להטיס את הנוסעים שלנו בבטחה ובנוחות, תוך התמקדות בהפיכת הטיסה לנקייה, שקטה וחסכונית יותר בדלק. לשם כך, אנו משקיעים רבות בחידוש צי נמרץ וברכישת דלק בר קיימא. הפרס משמש כהוקרה הולמת לכל מי ב-KLM שעושה כל מאמץ, מדי יום לשרת את לקוחותינו.

פרס מחלקת העולם השנה חולק לשמונה חברות תעופה:

לצד KLM, נבחרו גם חברות Emirates, Singapore Airlines, Qatar Airways, Japan Airlines, Xiamen Airlines ו-Saudia.

כזכור, חברת אל על דורגה זו השנה השלישית ברציפות בדירוג המירבי של חמישה כוכבי שירות בסקר חברות התעופה היוקרתי של APEX

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: APEX

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: