תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

שנה שלישית ברציפות: אל על זכתה ב-5 כוכבי שירות בקטגוריית חוויית הטיסה של APEX לשנת 2024

מבין 600 חברות התעופה שנבדקו במהלך השנה החולפת, אל על היא אחת מ-40 החברות שהגיעו למעמד היוקרתי, ונמצאת בעיצומו של תהליך שדרוג חוויית הטיסה על כל היבטיה

צילום: יחצ צילום: יחצ

חברת אל על דורגה זו השנה השלישית ברציפות בדירוג המירבי של חמישה כוכבי שירות בסקר חברות התעופה היוקרתי של APEX, שהוא ארגון עולמי ללא מטרות רווח העוסק כבר 42 שנים בחווית הנוסעים בתעופה.

אל על נמצאת בעיצומו של תהליך שדרוג חווית הטיסה בכל היבטיה, ובמסגרת כך השיקה את תפריט השף החדש של אסף גרניט, שידרגה את מטוס הבואינג 777 הראשון מבין הצי לתצורת דרימליינר, והתאימה את היצע תוכנית הנוסע המתמיד המחודשת למועדוני הנאמנות המובילים בעולם התעופה.

מדובר בהישג משמעותי לחברה, השומרת כעת על רצף זכיות בפרסים מקומיים ובינ"ל בתחום השירות, בהם 2 פרסים בתחרות המי"ל למצוינות בשירות, פרס המלצת הצרכנים של BRAVO לשנת 2023 (בשיתוף מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר מדיה"), ובתחילת מאי זכתה במקום הראשון במדד האמינות של גלובס וסטטיסטה.

דירוג APEX (ראשי תיבות של Airline Passenger Experience Association) מודד את 600 חברות התעופה המובילות בעולם, ומתבסס על חוות דעת של הלקוחות עצמם.

קטגוריות הדירוג הן מגוונות, על מנת לשקף את חוויית הטיסה הכוללת. הנוסעים המדרגים בקטגוריית חוויית הלקוח התבקשו להתייחס לחמישה פרמטרים: נוחות המושבים, השירות בתא נוסעים, היצע המזון והמשקאות, מערכת הבידור וה-Wi-Fi. נתוני הסקרים נאספו על ידי APEX במהלך שנת 2023, והתוצאות לשנת 2024 פורסמו זה עתה.

לדברי דינה בן טל-גננסיה, מנכ"לית אל על: "אני נרגשת לקבל בשם חברת אל על את חמשת כוכבי השירות היוקרתיים מטעם APEX בפעם השלישית ברציפות. במהלך השנה החולפת, אלפי אנשי אל על עמלו במרץ במטרה לספק את חווית הטיסה הטובה ביותר, הדירוג הזה הוא קודם כל בזכותם ובשבילם. אני רוצה להודות ללקוחותינו על הרוח הגבית, הבחירה שלכם בנו אינה מובנת מאליה והיא המנוע שלנו להמשך עשייה פורה והתחדשות עבורכם."

ד"ר ג'ו לידר, מנכ"ל APEX העולמית: "מבין כלל החברות המדורגות בתחרות APEX, חברת אל על ממשיכה להתקדם בקצב מהיר ביותר בתחום חווית הנוסעים בדירוג העולמי, הודות למאמץ ממוקד בתחום השירות. ההשקעה שנעשית בתחום באה לידי ביטוי בתוצאות החיוביות, הן בדירוג הלקוחות של אל על והן בתוצאות הכספיות שמציגה החברה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: