תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

האם הייתם נוסעים לטיול בחו"ל לבד לגמרי?

נתונים של אפליקציית ההיכרויות OkCupid שאל אלפי משתמשים מישראל אם הם היו נוסעים לחופשה עם אדם שאינם מכירים. התוצאות מפתיעות. וגם: נסו להשיב - בכמה מדינות כבר ביקרתם? והאם הייתם מסכימים לבלות את כל החיים בחופשה?

מטיילת לבד (צילום: Shutterstock) מטיילת לבד (צילום: Shutterstock)

האם הייתם יוצאים לטיול לבדכם? או עם אדם שהרגע היכרתם? וכמה פעמים ביקרתם בחו"ל? על השאלות הללו ועל כמה אחרות מעניינות השיבו אלפי גולשי אפליקציית ההיכרויות OkCupid בישראל, והנתונים מתפרסמים כאן לראשונה.

האם הייתם טסים למדינה זרה לבד?

על פי נתוני OkCupid, כ-35 אלף איש שהם 56% מהמשיבים ומשתמשי האפליקציה ענו שאין להם כלל בעיה לטוס למדינה זרה לבד לחלוטין. באופן מפתיע הנתונים גם דומים בין המינים - 58% בקרב הגברים ו-52% בקרב הנשים.

האם הייתם טסים עם אדם שאינכם מכירים?

ומה באשר לטיסה עם אדם זר? כאן כבר הרוב מוחץ - 79% העידו שלא יטוסו עם אדם שלא פגשו קודם באופן אישי. בקרב הגברים 72% השיבו בשלילה, בקרב הנשים -89%.

מה מעניין אתכם לעשות בחו"ל?

איך אתם מעדיפים לבלות בחופשה שלכם? 34% בלבד ענו שהם יחפשו מקומות בילוי בעלי חשיבות היסטורית או תרבותית במדינה בה מתארחים. 41% אמרו שיסתמכו על תושבים מקומיים בבחירת האטרקציות.

בכמה מדינות ביקרתם?

ובכן, כאן מתברר שהישראלים מטיילים בעולם - והמון. 52% מהמשיבים ביקרו ביותר מעשר מדינות; 45% ביקרו בשתיים עד תשע מדינות. 3% בלבד לא יצאו מגבולות המדינה.

לו הייתם יכולים, הייתם מבלים כל החיים בנסיעות וטיולים?

כאן האמת שחשבנו שנקבל תשובה של 100% - הרי מי לא? אבל מתברר שרק 72% מהמשתמשים אמרו שיעבירו בכיף את כל החיים בטיול אחד מתמשך. לעומתם, 28% יעדיפו שלא, כי הם זקוקים ליותר וודאות ושגרה בחייהם.

מייקל קיי, מנהל המדיה של אוקייקיופיד העולמית אמר כי אלו "תובנות מעניינות לגבי הרגלי הטיול הייחודיים של המשתמשים הישראלים, המהוות פתח מעולה להתחלת שיחה בין מחפשי האהבה שלנו. יש קשר מדהים בין אופיו של אדם לבין העדפות שלו בבחירת בת או בן זוג ואנו מציעים למשתמשים שלנו הזדמנות לחקור את זה טרם נפגשו לדייט".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אפליקציהטיסות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: