אא

חלום אמריקאי: יונייטד איירליינס מרחיבה את צי המטוסים שלה בעסקת ענק

חברת התעופה האמריקאית הופכת למפעילת ה-787 Dreamliner הגדולה בעולם. העסקה תכלול רכישה של לא פחות מ-50 מטוסים מהסוג שיסופקו בשנים הקרובות, זאת בנוסף ל-60 מטוסי A321neos. כל הפרטים

יונייטד איירליינס. צילום: Shutterstock יונייטד איירליינס. צילום: Shutterstock

יוניטד אירליינס בעסקת ענק.

חברת התעופה האמריקאית חשפה אתמול (שלישי) כי בוצעה הזמנה של לא פחות מ-50 מטוסי בואינג 787-9 Dreamliner שיימסרו בין השנים 2028-2031. בנוסף, נרכשו גם 60 מטוסי A321neos לאספקה בין השנים 2028-2030. 

זוהי ההזמנה הגדולה השנייה של החברה בתוך פחות משנה, כאשר בסה״כ רכשה יותר מ-100 מטוסים חדשים. למעשה, החברה הופכת למפעילת ה-787 Dreamliner הגדולה בעולם.

כחלק מההסכם, ליונייטד אירליינס תינתן האפשרות לרכוש עד 50 מטוסי בואינג 787 נוספים ול-40 מטוסי A321neo נוספים בסוף העשור. תנאי העסקה וגובה הרכישה לא פורסמו.

סקוט קירבי, מנכל יונייטד, התייחס לעסקה בהודעה רשמית: "אנחנו בונים עתיד מזהיר ביונייטד, והצו הזה לוקח את תוכנית יונייטד נקסט המוצלחת כבר לעשור הבא ומעבר לכך". התכנון וההתמקדות שלנו בטווח הארוך עזרו לנו לעבור על פני חברות תעופה אחרות שעמדו במקום. אני משוכנע שהאסטרטגיה שלנו היא הנכונה מכיוון שאנו ממשיכים להוסיף מטוסים חדשים וגדולים יותר כדי לנצל את מלוא ההזדמנויות הטיסה הגדלות שלנו הן בינלאומיות והן מקומיות".

סטן דיל, נשיא ומנכ״ל בואינג, התייחס גם כן: "המחויבות חסרת התקדים של יונייטד למשפחת 787 Dreamliner היא עדות לכלכלת התפעול והאמינות המובילות בשוק של מטוסי המטוס הרחב של בואינג. עם ה-787, יונייטד תהנה מכל הסינרגיות של הפעלת אחד הציים הגדולים והיעילים ביותר בשמיים".

צילום: יונייטדצילום: יונייטד

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהבואינגאמריקן איירליינסדרימליינר787 דרימליינר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: