אא

סולו בלב ים: הכירו את חדרי הסולו של NCL למפליגים לבד

בתגובה לזינוק בפופולריות של נסיעות סולו בתעשיית התיירות, חברת נוריג'יאן קרוז ליין משיקה 1,000 חדרי סולו לנוסעים המבקשים להפליג לבד. נשיא NCL: "מקשיבים לאורחים"

צילום: יחצ NCL צילום: יחצ NCL

נוריג'יאן קרוז ליין (NCL) הכריזה על יותר מ-1,000 חדרי סולו ייעודיים למפליגים לבד בצי שלה המונה 19 ספינות. 

החברה החלה למכור לראשונה שלוש קטגוריות חדשות של חדרי אירוח סולו: Inside ,Solo OceanviewSolo  ו-Solo Balcony להפלגות עתידיות החל מה-2 בינואר 2024.

אורחים השוהים בקטגוריות חדרי הסולו החדשים יקבלו גם גישה לכניסה באמצעות כרטיס מפתח לטרקלין סטודיו, הזמין באוניות נבחרות, הכולל מרחב ייעודי למנוחה, בר עם בירה, ומגוון חטיפים המוגשים מדי יום. בנוסף לטרקלין משלהם, תיירי סולו יוכלו ליהנות מפעילויות המתוכננות למטיילים בודדים כדי להתערבב.

הכרזה זו באה בתגובה לזינוק בפופולריות של נסיעות סולו בתעשיית התיירות, עם מספר גדל והולך של אנשים הבוחרים לטייל בעולם לבד, במקום נסיעות קבוצתיות מסורתיות עם חברים, משפחה או שותפים. על פי מחקר של Travelport, נסיעות סולו היוו כמעט 18% מההזמנות העולמיות בתעשיית הנסיעות. לאחרונה בסטטיסטיקה של נסיעות סולו, Radical Storage דיווחה על עלייה של 26% בחיפושים מקוונים עבור המונח "נסיעות סולו" בין דצמבר 2020 לאפריל 2022. בנוסף, בין השנים 2019 ל-2022, נוריג'יאן מעידה על עלייה במספר האורחים שמזמינים מקומות לינה כדייר יחיד בחדרים שאינם דירות סטודיו.

דיוויד הררה, נשיא נורוויג'ן קרוז ליין: "אנו שואפים לספק לאורחים שלנו הצעות מגוונות כדי ליצור את חופשת החלומות שלהם. מאז שהשקנו לראשונה את חדרי הסולו שלנו ב-2010 עם Norwegian Epic, הם היו פופולריים למדי בקרב מטיילים בודדים. אנו מקשיבים ללא הרף לאורחים שלנו כדי לספק את החוויה שהם רוצים. לאחר שהבנו את הביקוש הגובר של אנשים המעוניינים לנסוע לבדם, הרחבנו כעת חדרים לתפוסה יחידה בכל הצי שלנו".

צילום: יחצצילום: יחצ

צילום: יחצצילום: יחצ

צילום: יחצצילום: יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםNCLנוריג'ן קרוז ליין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: