אא

הטרנד החדש שכובש את נשות העולם: Women Solo Travel

לא בא לך להתפשר על חופשת חלומותייך? צריכה לצאת מהשגרה? או סתם בא לך קצת להיות עם עצמך? מסתבר שאת בחברה טובה (וגדולה): בשנה לפני הקורונה גדל מספר הנשים המטיילות לבד פי שישה והקורונה רק האיצה את התהליך. הטרנד הבא הוא בשבילך- נשים היוצאות לטייל לבד בעולם

נשים מטיילות לבד. צילום: Shutterstock נשים מטיילות לבד. צילום: Shutterstock

במהלך 4 השנים שלפני הקורונה גדל מספר הנשים שהחליטו לצאת לטיול בעולם פי שישה! עפ"י גוגל, את המונח "women solo travel" חיפשו השנה כמעט פי שמונה ממה שחיפשו בשנה הקודמת. בקרב נשים צעירות עד גיל 25 - אף מדובר על מספרים גבוהים יותר. הנשים של עידן פוסט הקורונה לא רוצות להתפשר עם בני/ות זוגם/ן, ילדיהן או חבריהן על איפה, מתי ואיך יטיילו ולכן בוחרות לטייל לבד. בנוסף, רבות מהן מרגישות צורך עז לצאת מהשגרה ולהתאוורר ממטלות היומיום, להירגע ואף רואות במסע שכזה אתגר המוביל לצמיחה אישית.

זה הזמן לשים ברקע את שיר ההעצמה הנשי החביב עלייך (המלצה שלנו - Run The World של ביונסה) ולצאת (לבד) לחמשת היעדים המומלצים ע"י Two Flying Boys לטיול כזה:

שווייץ

בראש טבלת יעדי החובה לנשים מטיילות עומדת שווייץ ולא בכדי - יש בה את כל מה שנשים מחפשות בטיוליהן לבד: טבע מרהיב של פסגות הרים מושלגים וכרי דשא, המעניקים תחושת חופש משכרת וספורט אתגרי להאיץ איתו את האדרנלין לצד ריטריטים ומלונות ספא בסטנדרטים מעוררי התפעלות. נוסף על כך, שווייץ היא אחת המדינות הבטוחות בעולם מבחינת אחוזי פשיעה בכלל ופשעי מין בפרט - פרמטר חשוב לנשים מטיילות. בשווייץ פועלות תשתיות תיירות מצויינות, הכוללות תחבורה ציבורית שמגיעה בדיוק מדהים לכל מקום במקסימום נוחות ונגישות מופלאה של כל אתרי התיירות. שווייץ כבר זיהתה את הפוטנציאל התיירותי הגלום בקהל הנשים המטיילות ויצאה בקמפיין תחת הסלוגן "100% נשים", במסגרתו מוצעות פעילויות אתגריות, תרבותיות, קולינריות ואמנותיות ייעודיות לנשים ומספר רב של פעילויות המופעלות ע"י נשים עבור נשים אחרות.

שווייץ - יש בה את כל מה שנשים מחפשות בטיוליהן לבדשווייץ - יש בה את כל מה שנשים מחפשות בטיוליהן לבד

שווייץ - יש בה את כל מה שנשים מחפשות בטיוליהן לבד. צילום: Shutterstock

תאילנד

ללא ספק, אחד היעדים המפנקים ביותר על פני כדור הארץ היא תאילנד: חופי ים עם חול לבן ומי טורקיז, שקט ושלווה בלב טבע פראי ומקומיים מסבירי ומאירי פנים. תוסיפו לזה שייק טוב על החוף בקראבי עם לפחות מסאג' אחד ליום והנה לכם חופשה שמעטות הנשים בעולם שלא מגיע להן כזו לפחות אחת לשנה. תאילנד, ובמיוחד האיים בה (פוקט, קו סמוי, קופנגאן ואחרים), היעד מועדף ומוצלח במיוחד לנשים מטיילות לבד מהסיבה הפשוטה שהיא אחת המדינות המתויירות ביותר בעולם ע"י מטיילים בכלל ומטיילים עצמאיים בפרט, מה שהופך את הטיול בה לקל במיוחד, גם משום שתשתיות התיירות בה מפותחות אך גם בגלל שקל למצוא בה מטיילים נוספים (אם רוצים) לטייל איתם חלק מהזמן. בנוסף, מדובר ביעד בטוח וזול, מה שמקל מאוד על הוצאות המטיילות לבדן.

תאילנד - אחד היעדים המפנקים ביותר על פני כדור הארץתאילנד - אחד היעדים המפנקים ביותר על פני כדור הארץ

תאילנד - אחד היעדים המפנקים ביותר על פני כדור הארץ . צילום: Shutterstock

 

ברצלונה

לא נכביר מילים על ברצלונה, כי פשוט לא צריך. שימו כל אחת או אחד בכל נקודה בעיר והם ייהנו מהעיר היפה, הארכיטקטורה יוצאת הדופן של גאודי, חוף הים, האוכל הקטלאני, הקאווה והוייב הייחודי הזה שפשוט אין בשום מקום אחר. אז למה ברצלונה לנשים בלבד? מכמה סיבות: היא אחת היעדים הזולים באירופה, עניין משמעותי כאשר את הוצאות הלינה והנסיעות לא חולקים עם איש. בנוסף, היא עיר קלה מאוד להתמצאות שהאטרקציות המרכזיות בה - לאס רמבאלס, הרובע הגותי, פארק גואל - נמצאים במרחק הליכה זה מזה, כך שקשה מאוד ללכת בה לאיבוד. ברצלונה גם היא יעד בטוח למטיילות ואם אתן מאלה שקשה להן לשבת בגפכן במסעדה אז תשמחו לדעת שבברים המפורסמים, מדובר בעניין שגרתי לחלוטין להתיישב לבד על כוס קאווה וטאפאס לצידה.

לא נכביר מילים על ברצלונה, כי פשוט לא צריך לא נכביר מילים על ברצלונה, כי פשוט לא צריך

לא נכביר מילים על ברצלונה, כי פשוט לא צריך . צילום: Shutterstock

יפן

יפן היא חד פעמית ושונה מכל מקום אחר שכנראה ביקרתן או תבקרו בו. למעשה, אי אפשר לדמיין או להבין אותה מבלי להיות בה ממש. האסתטיקה, התרבות, האנשים, המחוות, הטעמים והריחות הופכים אותה ליעד מרתק ומזמין במיוחד עבור נשים. יפן היא יעד בטוח במיוחד עם אחוזי פשע נמוכים וקל מאוד לטייל בה. תשתיות התחבורה הציבורית נוחות ומדהימות (לרבות קרונות רכבת ייעודיים לנשים בחלק מהמקומות), האסתטיקה מוקפדת בכל מקום אליו תגיעו וההתניידות ממקום למקום קלה במיוחד - יש אפילו שירות מיוחד לשליחת המזוודות שלכן מכל מקום לכל מקום. לפני שתצאו לארוחת ערב בטוקיו תעצרו בקבלה במלון למסור את המזוודה לחברת שליחויות וכאשר תגיעו למחרת ברכבת המהירה לקיוטו, תחכה לכן המזוודה כבר בחדר המלון ביעד החדש מבלי שתצטרכו לסחוב אותה איתכן. אל תחמיצו שעת תה עם גיישה בקיוטו, ביקור באונסנים (מרחצאות יפנים) וביקור במעיינות המינרליים החמים הרבים במדינה. בכולם תמצאו אזורים נפרדים לנשים.

יפן - יעד מרתק ומזמין במיוחד עבור נשיםיפן - יעד מרתק ומזמין במיוחד עבור נשים

יפן - יעד מרתק ומזמין במיוחד עבור נשים. צילום: Shutterstock

איטליה

כשמדמיינים טיול נשי עצמאי, נופיה של איטליה מייד קופצים כתפאורה מושלמת לחוויה. ערים היסטוריות ויפות, טרקים בטבע מרהיב, כרמים ויקבים על גבעה ששביל קטן חוצה ומוביל לבקתה בראשה, אוכל נפלא, יין משובח ושילוב של אירופה עם מזג ים תיכוני הופכים אותה לפנטזיה שלך ממש. רוח גבית משמעותית לפנטזיה הזו העניקה ג'וליה רוברטס בסרט "לאכול, להתפלל, לאהוב" שמתחילה את טיולה בן הארבעה חודשים בארץ המגף. איטליה אמנם לא מובילה את רשימת המדינות הבטוחות בעולם כמו יתר המדינות בטור הזה אבל נדמה שרחובות רומא, שבילי הדולומיטים, תעלות ונציה וגבעות טוסקנה שביניהן קל מאוד להתנייד בתחבורה ציבורית, יפצו על כך.

כשמדמיינים טיול נשי עצמאי, נופיה של איטליה מייד קופצים כתפאורה מושלמת לחוויהכשמדמיינים טיול נשי עצמאי, נופיה של איטליה מייד קופצים כתפאורה מושלמת לחוויה

כשמדמיינים טיול נשי עצמאי, נופיה של איטליה מייד קופצים כתפאורה מושלמת לחוויה. צילום: Shutterstock

בלוג טיולי היוקרה Two Flying Boys באתר ובאינסטגרם

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאיטליהספרדברצלונהיפןפספורטופ 5

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: