אא

אל על: "דוחים בתוקף אמירות על ניצול של המצב"; שר התיירות: "לא הזמן לרווחים עודפים"

בעקבות תלונות של ישראלים שניסו להזמין כרטיסים באל על והלינו על המחירים היקרים עקב המצב הביטחוני, חברת התעופה הישראלית מגיבה: "הורדנו את המחירים למינימום". שר התיירות במכתב לחברות התעופה: "מצפה לתמחור הוגן"

מטוס אל על. "מחירי מינימום" (צילום: אל על) מטוס אל על. "מחירי מינימום" (צילום: אל על)

"חברת אל על עושה מאמצים להחזרת ישראלים מחו״ל בהקדם". כך הודיעה היום (א') אל על במקביל לתגבור הטיסות לישראל. באופן חריג, בחברה מתייחסים לתלונות הישראלים על מחירי הטיסות שקפצו לטענתם עקב המצב הביטחוני. "נבהיר כי הורדנו את מחירי הטיסות למינימום האפשרי והמחירים ממשיכים להתעדכן באתר בכל עת. אנו דוחים בתוקף אמירות על ניצול כזה או אחר של המצב לטובת העלאת מחירים", לשון הודעת אל על.

גם שר התיירות חיים כץ התייחס באופן חריג לפעילות הכלכלית של החברות ופנה במכתב להנהלות חברות התעופה הישראליות. "חברתך נהנית בימי שגרה מפעילות כלכלית ברוכה, זהו לא הזמן לגזור רווחים עודפים, אני קורא לכם לתמחר בהוגנות ומבקש לשקול גביית דמי ביטול. לקוחותיכם מצפים לכך מכם וגם ממשלת ישראל", כתב שר התיירות.

"982$ לכיוון אחד"

לפספורטניוז הגיעו ביממה האחרונה תלונות רבות של נוסעים לפיהן מחירי הטיסות היו גבוהים במיוחד. אחת ההתכתבויות עם שירות הלקוחות של אל על מוצגת כאן לפניכם.

אחת מההודעות שהגיעו משירות הלקוחות של אל על לנוסע אחת מההודעות שהגיעו משירות הלקוחות של אל על לנוסע

גורמים באלעל הסבירו לפספורטניוז כי המחירים המדוברים ניתנו בשל זמינות המושבים הנמוכה, והזמינות של המושבים במחלקת העסקים בלבד בחלק מהטיסות.

"קיימות פניות רבות למוקדי השירות שלנו ואנו עושים הכל כדי לתת מענה לכולם. אנו מתגברים גם את מוקדי השירות בכל עת. אנו מבקשים מהציבור להתאזר בסבלנות עד קבלת מענה. נותרו מקומות בודדים לטיסות בימים הקרובים ואנו מאמינים כי בהמשך השבוע יהיה יותר היצע".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: