אא

חברת Smartwings נאלצה לבטל טיסות לשדה"ת רמון -זאת הסיבה

חברת התעופה הצ'כית ביקשה להפעיל 3 טיסות יומיות ברצף של 3 ימים לאחר שאנשי צוות שלה ביקשו לנחות ברמון במקום בנתב"ג. אלא שבשדה"ת רמון הציבו לחברה דרישה שבגינה נאלצה לבטל את הטיסות. כך מסבירים זאת ברמון

נמל התעופה רמון. צילום: ספיר פרץ נמל התעופה רמון. צילום: ספיר פרץ

אנשי צוות וטייסי חברת התעופה הצ'כית Smartwings סירבו השבוע להמשיך לטוס לנתב"ג נוכח המלחמה, אך הסכימו לטוס ולנחות בשדה התעופה רמון הסמוך לאילת. 

בחברה הייתה כוונה להפעיל 3 טיסות יומיות לרמון ברצף של 3 ימים, כוונה שלא יצאה אל הפועל מאחר וברמון דרשו מ-Smartwings להעמיד אוטובוסים שיסיעו את הנוסעים למרכז הארץ. בחברת התעופה זעמו על כך וביטלו את הטיסות.

בנציגות Smartwings בישראל אמרו בתגובה לדברים כי "החברה רצתה לקיים 3 טיסות יומיות להביא לישראל אזרחים ישראלים שרצו לחזור הביתה. הם ידעו מראש שהטיסות הן לרמון, לא הסתרנו את זה. הם דאגו מראש שיהיה מי שייקח ויעביר אותם משם. אך ברמון התעקשו שלא להסיע. כל הדבר הזה - מרתיח. גם כך רמון הוא פיל לבן. מדובר בדרישות לא הגיוניות. אנחנו חברת תעופה לא חברת אוטובוסים. רצו שנביא אוטובוסים והם יצאו ריקים".

יצוין כי Smartwings הייתה אמורה להוציא היום (חמישי) טיסה מיוחדת בשעה 07:00 בבוקר מפארג לרמון, טיסה שלה דאגו שיהיו היסעי אוטובוסים מאחר וזו טיסה שהוזמנה במיוחד.

בסביבת שדה התעופה רמון אמרו בתגובה כי "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו שינחתו נוסעים בשדה ולא יהיה להם אמצעי תחבורה לצאת מהשדה. זו לא תחנה מרכזית. אי אפשר להפקיר את הנוסעים שיגיעו ויתקעו בשדה. בגלל זה, זו הייתה הדרישה שלנו שידאגו להסעה לנוסעים. זה לגיטימי כי אנחנו צריכים לדאוג לנוסעים".

נזכיר כי ישראייר מצויה בשלבי מו"מ לרכישת Smartwings.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שדה התעופה רמוןסמארטווינגס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: