אא

ערימות של מזוודות מחוץ לבית הכנסת: ישראלים שהגיעו מהדרום מציפים את קפריסין

בית חב"ד בלרנקה קולט כבר מתחילת המלחמה בשבת ישראלים שמחפשים הפוגה מההתרחשויות בארץ. כלי התקשורת הקפריסאים מדווחים בהרחבה על המצב בישראל

צילום: Jonathan Shkurko @JonathanShkurko - Cyprus Mail צילום: Jonathan Shkurko @JonathanShkurko - Cyprus Mail

"לבנו בוכה על כך שנאלצנו לעזוב את המדינה שלנו". זו אחת מהכותרות הראשיות הבוקר ב-Cyprus Mail, מכלי התקשורת המרכזיים בקפריסין המדווחים כולם בהרחבה על המצב בישראל ומראיינים את הישראלים - רבים מהם מדרום הארץ - שבחרו לעזוב כדי לזכות בהפוגה קלה מההתרחשויות בישראל.

אחת התמונות הראשיות באתר הבוקר (ה') היתה זו שבה נראית שורה של מזוודות מחוץ לבית חב"ד בלרנקה, על אחת המזוודות נראה כובע של אחד הישראלים שהגיע למקום.

מאז תחילת הלחימה ביום שבת, הגיעו לקפריסין כ-2,000 ישראלים ששוהים כעת בעיקר בלרנקה, כך מדווח מנחם רסקין, מנהל התקשורת של הקהילה היהודית בקפריסין.

נמל התעופה לרנקה. אלפי ישראלים הגיעו לקפריסין (צילום: 123rf)נמל התעופה לרנקה. אלפי ישראלים הגיעו לקפריסין (צילום: 123rf)

על פי דיווחים של ישראלים הנמצאים בבית חב"ד, יש קושי גדול במציאת חדרי מלון בלרנקה מאז תחילת הלחימה, וחלק מהישראלים שהגיעו - מרביתם ללא כרטיס חזור לישראל בשלב זה, לנים בערים סמוכות.

ישראל בראש החדשות

הלחימה בישראל מעסיקה מאוד את התקשורת היוונית והקפריסאית, כמו גם את ההנהגה במדינות האזור. סגן שר התיירות הקפריסאי קוסטס קומיס, התבטא אמש בעניין הלחימה בישראל במהלך אירוע פתיחת מלון חדש בפאפוס.

"ישנה פגיעה קלה בתיירות הנכנסת לקפריסין מישראל בשל הלחימה במדינה, אך המצב לא חמור בגלל שאנחנו נמצאים בכל מקרה בסוף עונת התיירות", אמר סגן השר שהוסיף את תקוותו לסיום הלחימה בישראל בקרוב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קפריסיןלרנקה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: