אא

מנכ״לית אל על: "אי אפשר באמת לישון בימים האלה"

בכירי ענף התעופה והתיירות כותבים לפספורטניוז על תחושותיהם בסופו של השבוע הקשה בתולדות הענף. מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה: "אנחנו מבינים את משימת העל שלנו כחברה מסחרית שיש לה גם משמעות לאומית – להבטיח שישראל לא תהייה אי במצור"

 דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על. צילום: יחצ דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על. צילום: יחצ

קמתי בבוקר מוקדם כי אי אפשר באמת לישון בימים האלה. עוד מייל, עוד פניות מהלילה, עוד שיחות כולל עם שרים בממשלה ועובדים. לוודא שיש ביטוח למטוסים בערבות מדינה וגם, הודעה עצובה הבוקר על קרוב משפחה שהודיעו הלילה שנרצח לאחר שבוע שהיה נעדר ועזרתי לחלץ את אחיו ממקסיקו, שאחרי השבעה יתגייס למילואים.

מיום שבת שעברה, אל על פועלת במצב חירום על מנת להבטיח את הקשר האווירי לישראל ומישראל, בזמן שחברות התעופה האחרות מסרבות לנחות בישראל. אנחנו מבינים את משימת העל שלנו כחברה מסחרית שיש לה גם משמעות לאומית – להבטיח שישראל לא תהייה אי במצור.

צילום: דוברות אל עלצילום: דוברות אל על

"אנשי אל על עובדים ברציפות ללא משמרות ומאפשרים לבצע את המשימות למרות היעדרם של מאות עובדים שגוייסו בצו 8. הוקם חדר מצב בו ישנם נציגים מכלל החטיבות בחברה על מנת לרכז תמונת מצב ולתת מענה לצרכים. ניתן תיעדוף לבני משפחה מדרגה ראשונה הנדרשים להגיע ארצה בדחיפות ולאנשי מילואים עם צו 8.

אני גאה במיוחד על מבצע הטסות החירום של לוחמים ארצה. בשבת האחרונה ביצענו 4 טיסות מניו יורק, תאילנד ומדריד בתיאום עם משרד הביטחון והתחבורה להבאת לוחמים, אנשי שב״כ, כוחות רפואה והצלה ללא עלות וזאת בנוסף לציוד רפואי וביטחוני חיוני. מאחר ותמונה שווה יותר מאלף מילים, בחרתי לשתף את הקוראים בחווייה ובגאווה.

משפחת אל על כמו עם ישראל, ספגה גם היא מכה כואבת לבני משפחות העובדים. ליבנו איתם ועם כל המשפחות השכולות והנעדרים.  בימים אלה כל העם בישראל,  מאוחדים ומחזקים את כוחות צה"ל, בהם גם אנשי אל אל ביבשה בים ובאוויר הנוטלים חלק משמעותי בלחימה עד הנצחון".

אני קוראת לכל מי שמחזיק צו 8 ומתקשה לממן את הטיסה חזרה ארצה לפנות אלינו ולקבל מענה, בטלפון: 972-53-606-7600+״.

דינה בן טל גננסיה היא מנכ"לית חברת התעופה אל על.

צילום: דוברות אל עלצילום: דוברות אל על

לטור של אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר

לטור של אפרים פורטיס: "זה הזמן להתעטף ברוח הישראלית"

לטור של עוז ברלוביץ': "התעופה הישראלית - העוגן של המדינה"

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלדינה בן טל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: