אא

TUS: ״הפסקת הפעילות בישראל צפויה להשפיע לרעה על תוצאות החברה״

חברת התעופה הקפריסאית, שהודיעה ביום שבת על הפסקת הקווים לישראל וממנה, מזהירה כי הפסקת הפעילות של החברה בישראל צפויה להשפיע לרעה על תוצאותיה של החברה

צילום: אלעד ווינשטיין צילום: אלעד ווינשטיין

TUS, חברת התעופה הקפריסאית, מזהירה כי הפסקת הטיסות שלה לישראל וממנה, צפויה להשפיע לרעה על פעילותה ותוצאותיה של החברה.

החברה מסרה בהודעתה כי היא ״תמשיך ותבחן על בסיס יומיומי את החזרה לפעילות בקווים אל ישראל וממנה, בשים לב להתפתחויות ולמכלול ההיבטים הקשורים בכך". כמו כן, הוסיפה כי היא ״תמשיך ותבחן על בסיס יומיומי את החזרה לפעילות בקווים אל ישראל וממנה, בשים לב להתפתחויות ולמכלול ההיבטים הקשורים בכך. במקביל תבחן החברה ביצוע התאמות נדרשות בקווי הפעילות וסוגי הטיסות כמו גם פעולות לצמצום הוצאותיה לאור האמור לעיל כאשר מטבע הדברים ובהתאם לאמור לעיל".

בהודעה לבורסה של ׳כנפיים׳, המחזיקה ב-49.9% מחברת התעופה הקפריסאית, נמסר כי ״לאור הימשכות המצב הביטחוני והמלחמה בעזה, נאלצה TUS להפסיק באופן זמני את טיסותיה אל ישראל וממנה. פעילותה של TUS בקווים אל ישראל וממנה מהווה את החלק הארי של פעילותה, כאשר בשבוע שחלף אף תגברה TUS את הקווים הנ"ל". עוד הזהירה החברה כי "הימשכות הלחימה לצד היעדר פעילות בקווים אל ישראל וממנה או פעילות בהיקפים נמוכים, צפויים להשפיע לרעה על פעילותה ותוצאותיה של TUS"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהTUSTus Airwaysמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: