אא

מחר: טיסת מטען נוספת של אל על ועליה ציוד רפואי וביגוד תרמי ללוחמי צה״ל

הטיסה תופעל במסגרת מבצע הטסה וסיוע לישראל של אל על, קבוצת הפניקס ועמותת ׳עמודים׳. על מטוס הדרימליינר שיעשה דרכו לישראל, יועמס ציוד רב בשווי של מאות אלפי דולר בבטן המטוס ועל גבי המושבים בתא הנוסעים

צילום: דוברות אל על צילום: דוברות אל על

מבצע הטסות המטען של אל על נמשך.

מטוס דרימליינר של אל על צפוי להמריא מחר (ב׳) מניו יורק כשעל סיפונו ציוד רפואי, ציוד אלמנטרי וציוד ללוחמי צה״ל במימון קבוצת הפניקס ועמותת ׳עמודים׳ ביחד עם אל על.
 הטיסה תופעל במסגרת מבצע הטסה וסיוע לישראל של אל על, קבוצת הפניקס ועמותת ׳עמודים׳. על מטוס הדרימליינר 787-9 שיעשה דרכו לישראל, יועמס ציוד רב בבטן המטוס ועל גבי המושבים בתא הנוסעים. 

המטען בשווי של מאות אלפי דולרים כולל ציוד רפואי חיוני לרבות ערכות עזרה ראשונה, חוסמי עורקים, ציוד חבישה, אלונקות המיועדות למד״א וציוד לבתי חולים. עוד כולל המטען ביגוד תרמי ללוחמי צה״ל וציוד אזרחי שנרכש למשפחות העוטף.
 
טיסה זו מצטרפת לשתי הטיסות שנחתו בישראל בשבוע שעבר כשעל סיפונן יותר מ-30 טון מטען מניו יורק. המטען ששונע ארצה בשבוע שעבר נאסף ונתרם על ידי העמותות ׳עמודים׳ ו-Israel Friends US והוטס במימון של אל על ושל העמותות.

אל על הטיסה מיומה הראשון של המלחמה, יותר מ-200 אלף נוסעים מתוכם יותר מ-100 אלף נוסעים שחזרו לישראל. החברה הפעילה בתקופה זו כ-1,400 טיסות, עשרות מהן טיסות תגבור שהוסיפה על פי צורך להשבת ישראלים מיעדים שונים ברחבי העולם. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: