אא

מנכ"לית אל על: "בשעה בה חברות תעופה מבטלות טיסות לארץ, אנו ממשיכים לטוס"

דינה בן טל-גננסיה באיגרת לעובדי החברה: "אנו מחויבים לשמור תמיד על ממלכתיות, איפוק ואחריות גם בשעות קשות, בעבודה ומחוצה לה כמייצגים של אל על"

אל על. צילום: 123rf אל על. צילום: 123rf

"בשעה בה חברות תעופה מבטלות את טיסותיהן ארצה, אנו ממשיכים לטוס ומבטיחים את משימת העל שלנו להשאיר את נתיבי האוויר מישראל ואליה פתוחים", כך כתבה דינה בן טל-גננסיה, מנכ"לית אל על, באיגרת ששלחה לעובדי החברה בשבוע החולף.

עוד כתבה בן טל-גננסיה על התנהלות עובדי החברה בזמן המלחמה, "חשוב להדגיש את האחריות הרבה המוטלת על כולנו כמייצגים את אל על כחברה לאומית הניצבת מעל לכל ויכוח או מחלוקת, פשוט מאחר ואנו מטיסים את כל החברה הישראלית, אנו מחויבים לשמור תמיד על ממלכתיות, איפוק ואחריות גם בשעות קשות, בעבודה ומחוצה לה כמייצגים של אל על".

עוד מוסיפה מנכ"לית אל על, "אני רוצה למסור את הערכתי הרבה לכל אחת ואחד מכם ולנציגות העובדים על אחריות הירתמות ושותפות, ובעיקר על עמידה איתנה והתגייסות לביצוע המשימות מסביב לשעון וללא הפסקה. אני גאה בכם.

תודה מיוחדת לנציגים שלנו בחו"ל. זה בוודאי לא קל לראות מרחוק את ההתמודדות של מדינת ישראל והעומס בכל נקודה בה יש תחנת אל על בעולם. יישר כוח, אתם עושים עבודה חשובה מאוד".

בן טל-גננסיה מסיימת את האגרת כך, "ימים קשים עוד לפנינו ומערכה ארוכה וכואבת. אנו נעשה הכל על מנת להצליח ולנצח ביחד את האתגר הגדול שהוצב לנו ולמדינת ישראל". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלדינה בן טל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: