אא

Wizz Air מציינת 5 מיליון נוסעים משדה״ת גטוויק בלונדון

חברת התעופה ההונגרית מציינת אבן דרך משמעותית, כאשר השלימה את הטסתם של 5 מליון נוסעים מנמל התעופה בלונדון. מנכ״לית ב-Wizz Air UK: ״עדות למסירות של כל הצוות שלנו ולאמון שהנוסעים שלנו נותנים בנו״

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

Wizz Air חוגגת הטסת 5 מיליון נוסעים משדה התעופה גטוויק בלונדון, מאז החלה להפעיל טיסות מהשדה הבריטי.

הנוסע ה-5 מיליון התקבל השבוע עם שובר של 200 אירו בטיסה מנמל התעופה של פארו ללונדון גטוויק.

אבן דרך זו מגיעה בסוף עונת הקיץ, כאשר החברה מפעילה 20 טיסות ביום מלונדון גטוויק - כולל טיסות יומיות לאתונה, פארו, ניס ותל אביב (בעקבות המלחמה, הפעילות בישראל הפסיקה לעת עתה).

בנוסף לקווים הקיימים מגטוויק, חברת התעופה הכריזה לאחרונה על שני קווים חדשים מלונדון גטוויק להורגדה שבמצרים ופראג בצ'כיה שייחלו ב-31 באוקטובר.

הפעילות של Wizz Air בלונדון גטוויק הלכה והתרחבה, כאשר החברה הטיסה למעלה מ-2.7 מיליון נוסעים במהלך 12 החודשים האחרונים, עלייה של 131% מהשנה הקודמת. גם מספר הטיסות מלונדון גטוויק של Wizz Air גדל ב-133% וחברת התעופה מעסיקה כיום מעל 170 עובדים בבסיס גטוויק שלה.

מריון ג'פרוי, מנכ"לית ב-Wizz Air UK: "אנחנו שמחים לחגוג את ציון הדרך של קבלת פני 5 מיליון נוסעים בלונדון גטוויק. ההישג הזה הוא עדות למסירות של כל הצוות שלנו ולאמון שהנוסעים שלנו נותנים בנו. אנו נשארים מחוייבים לספק חווית טיסה יוצאת דופן, ואנו מצפים לשרת עוד יותר נוסעים בעתיד משדה״ת לונדון גטוויק. באמצעות הרחבת הצוות שלנו בגטוויק והשקת המסלולים החדשים שלנו, נמשיך להציע ללקוחות את אפשרויות הנסיעה הטובות ביותר בעלות נמוכה. אנו מצפים להמשיך את השותפות שלנו עם לונדון גטוויק בשנים הקרובות״.

סטפני וור, סמנכ"לית פיתוח תעופה, לונדון גטוויק: "אנו שמחים לראות את Wizz Air מטיסה חמישה מיליון נוסעים ללונדון גטוויק. זה מעיד על ההצלחה והצמיחה העצומה של Wizz Air בלונדון גטוויק בשנים האחרונות ואנחנו לא יכולים לחכות לחמישה מיליון הבאים. וויז היא מעסיק מקומי יקר ערך, ואנו נרגשים לראות אותם גדלים עוד עם שני קווים חדשים נוספים שמתוכננים להשיק בחודש אוקטובר."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהWIZZ AIRוויז אייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: