אא

מאוקראינה לארה״ב וקנדה: חברת SkyUp קיבלה אישור להפעיל טיסות גם בקנדה

מעז יצא מתוק: המלחמה באוקראינה לא עוצרת את חברת SkyUp האוקראינית שממשיכה לגדול בצפון אמריקה: אחרי שקיבלה אישור להפעיל טיסות בארה"ב קיבלה כעת את כל האישורים הנדרשים להפעיל טיסות פנים גם בקנדה

חברת התעופה SkyUp. צילום: shutterstock חברת התעופה SkyUp. צילום: shutterstock

נחישות, אמונה ודוגמא לחברה שיודעת להמציא את עצמה מחדש. 

חברת התעופה האוקראינית SkyUP, נאלצה להפסיק את פעילותה עם תחילת המלחמה של אוקראינה עם רוסיה בשלהי חודש פברואר 2022. אבל הנהלת החברה לא ויתרה. את מטוסי החברה הצליחה להוציא בשלום ממקייב, לביב ואודסה ולהעבירם לשדות תעופה באירופה. מאוחר יותר, הצליחה לבל אישורים לפעול ברחבי בריטניה עם טיסות בתוך אירופה, מאוחר יותר כפי שפורסם בפספורטניוז לאחרונה הצליחה החברה הסימפטית לקבל את כל האישורים המתאימים להפעיל טיסות עם מטוסיה בתוך ארה״ב ומי שחשב שכאן עצרה החברה אז מסתבר שלא. 

לאחר שקיבלה בחודש שעבר את כל האישורים הנדרשים להפעיל טיסות פנים בתוך ארה"ב, חברת התעופה האוקראינית רושמת ציון דרך חשוב נוסף עבורה עם קבלת האישורים הנדרשים להפעלת טיסות גם בתוך קנדה. 

SkyUp שהפעילה עד פרוץ המלחמה עם רוסיה טיסות ישירות לישראל, קיבלה אישורים לבצע טיסות צ'רטר עם 9 מטוסי בואינג 737-800 מהצי שלה וכן שני מטוסי בואינג 737-700.

דמיטרו סרוכוב, מנכ"ל SkyUp Airlines: "אנו אסירי תודה על האמון והתמיכה שנתנה לנו רשות התחבורה הקנדית במהלך תהליך האישור. אנו שמחים לקבל את ההזדמנות לעבוד בשוק החשוב הזה עבורנו ולהציע לחברות התעופה והשותפים הקנדיים את הניסיון והיכולות שלנו כדי לעמוד בביקושים הצומחים לטיסות".

כזכור, לפני כשנה קיבלה SkyUp מרשויות בריטניה אישור מפעיל מדינה שלישית - TCO Third Country Operator בבריטניה. האישור שקיבלה משמעותו שהחברה האוקראינית עומדת בדרישות של מנהל התעופה של בריטניה בבטיחות התעופה ויכולה להפעיל טיסות למדינה זו. לאישור אין תקופת תוקף, אולם, יש לאשרו כל 24 חודשים.

SkyUp, צירפה בחודש אוגוסט 2022 לאחר שנאלצה להפסיק את פעילותה באוקראינה, מטוס בואינג 737-800 רביעי במספר, זאת, כחלק מהכנותיה לפעול מחוץ לאוקראינה עד לתום המלחמה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוקראינהSkyUpsky up

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: