אא

אחרי סירוב אירוח המפונים: התאחדות המלונות מבקשת להרחיק את אקירוב

אלפרד אקירוב, הבעלים של מלון ממילא ומלון מצודת דוד סירב לארח מפונים במלונותיו. במכתב חסר תקדים כותבת הנהלת התאחדות המלונות: "לאדם זה, יהיה חשוב ומשמעותי ככל שיהיה, אין מקום בשורות חברות וחברי ההתאחדות. הוא פגע באינטרסים של מדינת ישראל"

מלון ממילא (צילום: SHUTTERSTOCK) מלון ממילא (צילום: SHUTTERSTOCK)

התאחדות המלונות בצעד חסר תקדים: מבקשת להדיח את אלפרד אקירוב. הסיבה לבקשה החריגה היא סירובו לארח מפונים מהישובים שפונו במלונותיו, ממילא ומצודת דוד בירושלים.

"לצד ההתגייסות חסרת התקדים של כל מלונאי ישראל לטובת הסיוע לעורף הישראלי ולאזרחי מדינת ישראל תחת התקפה המאיימת על חיינו ועל עצם קיומה של המדינה, נמצא מלונאי שסירב לפתוח את שערי מלונותיו לטובת קליטת אזרחים שנאלצו להתפנות לאלתר מבתיהם ולעבור בתי מלון".

כך נפתחת הודעת התאחדות המלונות שבהמשכה נכתב: "זוהי משימה לאומית שאנו, חברות וחברי התאחדות המלונות גאים לקחת בה חלק! בעוד חברינו עושים לילות כימים למען מפוני עוטף עזה, דרום הארץ, קרית שמונה, קיבוצי ומושבי הצפון, בחר החבר אלפרד אקירוב לסגור את שערי מלונותיו ואף כשהתבקש בכל לשון של בקשה לסייע בקליטת מפונים  - עמד בסרובו".

הנהלת התאחדות המלונות מסכמת בדרישה חריגה ופונה ליו"ר מועצת ההתאחדות: "לאדם זה, יהיה חשוב ומשמעותי ככל שיהיה, אין מקום בשורות חברות וחברי ההתאחדות. הוא פגע באינטרסים של מדינת ישראל".

נשיאות ההתאחדות מבקשת מהחבר אלפרד אקירוב לחזור בו מסרובו לאלתר ואם לא - לפרוש משורותיה. אם לא כן, אנו מבקשים מיו״ר מועצת ההתאחדות לכנס את המועצה ולהרחיקו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלון ממילאמלון מצודת דודממילאאקירוב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: