אא

מנכ"לית אל על: אנו רואים ירידה חדה בהיקפי הפעילות של החברה

דינה בן טל באיגרת נוספת לעובדי החברה: "אנו עושים ככל האפשר, בשיתוף עם נציגות העובדים, ההסתדרות וגורמי ממשל, על מנת להבטיח מקסימום מחויבות של גופים אלו, על רקע היות החברה מפעל חיוני"

דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על. צילום: יחצ דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על. צילום: יחצ

דינה בן טל, מנכ"לית חברת אל על ממשיכה לעדכן את עובדי החברה על רקע ההתפתחויות במלחמה.

בן טל משקפת את מה שקורה וכותבת בין השאר לעובדי אל על: "עם הימשכות הלחימה, אנו רואים ירידה חדה בביקושים וכנגזרת מכך ירידה חדה גם בהיקפי הפעילות של החברה. יחד עם זאת, חשוב לי לשקף לכם שאנו עושים ככל האפשר, בשיתוף עם נציגות העובדים, ההסתדרות וגורמי ממשל, על מנת להבטיח מקסימום מחויבות של גופים אלו, על רקע היות החברה מפעל חיוני, ודווקא על רקע לקחי הקורונה שאנו זוכרים היטב. אנו נקפיד ונדאג לעדכן אתכם בכל התפתחות בשיח ובשיתוף מתמיד".

עוד מוסיפה בן טל: "בשעה זו, בשמי ובשם כל ההנהלה, הדירקטוריון והבעלים אני רוצה לומר לכם תודה. אנו רואים ומעריכים את פועלכם יום ולילה מסביב לשעון, ויודעים וגאים לומר כי חברת אל על התברכה באנשים מופלאים ויוצאי דופן במסירות , באנושיות ובמקצועיות.

אנשי אל על, כל אחד ואחת מכם הוא נדבך משמעותי בבניית החוסן התעופתי של מדינת ישראל. היו גאים במשימתכם ועשייתכם החשובה עבור מדינת ישראל."

בן טל מסיימת בפנייה ללוחמים: "ולכם אנשינו שנמצאים בצו 8 ונלחמים בחזית- שמרו על עצמכם. אתם יקרים לנו! שבת שקטה וטובה. ביחד ננצח!". 

נזכיר כי אמש (ה') הודיעה אל על על עדכון לוח טיסותיה והודיעה על הקדמת הפסקת פעילותם של שלושה קווים עונתיים: דבלין, מרסיי וטוקיו. במקביל החברה הודיעה כי היא מתאימה תדירויות ליעדים שונים על פי הביקושים וכי תדחה החברה את מועד חידוש הטיסות להודו עד להודעה חדשה.

לפרטים על מרכזי החירום של ענף התיירות והתעופה.

היום ה-21 ללחימה: כל טיסות החילוץ.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: