אא

התאחדות משרדי הנסיעות נגד אייר קנדה: מדיניות ההחזר וטיפול בביטולים אינה הולמת את הנסיבות

סוכני הנסיעות זועמים על התנהלות חלק מחברות התעופה בעקבות ביטולי הטיסות, אייר צ'יינה ניתקה את החברות הישראליות ממערכת ההזמנות. לעומתם, שבחים לחברת אל על ולחברת התעופה הבריטית שגילתה קולגיאליות ראויה לציון

אייר קנדה. צילום: Shutterstock אייר קנדה. צילום: Shutterstock

המלחמה הביאה גם לבעיות רבות בעקבות ביטולי טיסות והזמנות, כאשר בהתאחדות משרדי הנסיעות מציינים כי למעשה חלק מחברות התעופה מנצלות לרעה את המצב.

בהתאחדות משרדי הנסיעות עדכנו לאחרונה את סוכני הנסיעות בתמונת המצב בשטח.   

"אלפי הטיסות וההזמנות שבוטלו עקב המלחמה מציפות שלל קשיים המשותפים לכל הגורמים בענף התיירות והתעופה. ההתאחדות פועלת מתוך הבנה שהמצוקה כללית וענפית וכי גם לשותפינו לענף ישנם אתגרים לא פשוטים. אנו מנהלים שיח פתוח והדדי עם יאט"א ישראל ועם חברות התעופה על כל בעיה או בעיה צפויה מתוך רצון לייצר פתרונות משותפים. נציין לעניין זה לטובה את חברת אל על שנענית לכל פניה להתאמות נדרשות במדיניות ההחזרים או לטיפול בחריגים. נציין גם, כי בהמשך למכתב שהוצאנו בנושא הADM  קיבלנו כבר סנונית ראשונה של היענות מחברת וירג'ין אטלנטיק על הקלה במדיניות הADM  לבקשתנו".

לעומת זאת, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, טלי לאופר מעדכנת את החברים על חברות התעופה שלדבריה מנצלות את המצב לרעה.

"יחד עם זאת, לא תמיד ניתן לצערנו לפתור הכול בדרכי נעם. השבוע החליטה וועדת התעופה של ההתאחדות להוציא מכתבי תלונה הן לחברת אייר צ'יינה שבצעד מאוד לא קולגיאלי הודיעה מיד עם פרוץ המלחמה על ניתוק חברות ישראליות ממערכת ההזמנות לאור חשש כלכלי, וכן לחברת אייר קנדה לאור ריבוי התלונות המגיעות על מדיניות החזר וטיפול בביטולים שאינה הולמת את הנסיבות".

עוד מוסיפה לאופר כי: "בנוסף, החליטה הוועדה לפנות ליאט"א ישראל בכתב ובעל פה על מנת שתעשה כמיטב יכולתה לוודא התנהלות תקינה ואחראית של חברות התעופה והימנעות מפעולות שרק יגדילו את המשבר והכאוס (כגון העברת פעילות התחשבנות ל-BSP מה-GDS וכיו"ב").

טלי לאופר.מנכלית משרדי הנסיעות צילום: סיון פרג׳טלי לאופר.מנכלית משרדי הנסיעות צילום: סיון פרג׳

לפרטים על מרכזי החירום של ענף התיירות והתעופה.

היום ה-21 ללחימה: כל טיסות החילוץ.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וירג'ין אטלנטיקאייר קנדההתאחדות סוכני הנסיעותVirgin Atlanticטלי לאופר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: