אא

סוכנים ונוסעים נגד אייר קנדה: מטיסים אותנו דרך דובאי עם לילה על חשבוננו

לטענת הסוכנים והנוסעים, החברה דורשת מהם להעביר לילה במדינה בה ישנה אזהרת מסע לישראלים במימון עצמי, זאת בנוסף לביקורות על מדיניות הקיזוזים של החברה. מנהלת אייר קנדה בישראל: ״בימים רגילים יש הרבה אפשרויות, מרבית האפשריות כיום לא מתקיימות כי חברות תעופה אינן טסות לישראל״

אייר קנדה. צילום: Shutterstock אייר קנדה. צילום: Shutterstock

סוכנים ונוסעים יוצאים נגד אייר קנדה. 

לטענתם, הנוסעים מתבקשים להעביר לילה בדובאי, מדינה בה ישנה כיום אזהרת מסע לישראלים, ובנוסף נדרשים לשלם מהכיס הפרטי שלהם על הוצאות המלון. כמו כן, סוכנים רבים זועמים על מדיניות הקיזוזים של החברה - ״לא רק שהם מחייבים אותנו לשלם על הלילה, יש אזהרת מסע כעת לאיחוד האמירויות, והם בכל זאת מטיסים לשם. לא ברורה לנו ההתנהלות והדרך בה נוהגת החברה. יש כעס גדול מצד נוסעים על התנהלות החברה. לא מספיק למה שקורה, הם צריכים כעת לשלם על עוד לילה, ולהיות בפחד גדול". 

רות בן צור, מנהלת אייר קנדה בישראל, אמרה לפספורטניוז : "אנחנו נמצאים במלחמה, כולנו יודעים את המשמעות שלה. מבינה כעס ועוגמת הנפש, אנחנו מציעים החזר מלא על הכרטיס, אין לחברה אפשרות אחרת להטיס, כי רוב החברות לא טסות לישראל. ביטולי הטיסות זה כורך המציאות בגלל המלחמה. יש מדיניות של החברה, אנחנו מביאים אותה לידיעת כל הסוכנים. אנחנו לא אומרים לנוסעים, סע דרך פה ודרך שם. בתוך מערכת ההזמנות, יש את האינפורמציה איך אפשר להשתמש ב-014. בימים רגילים יש הרבה אפשרויות, מרבית האפשריות כיום לא מתקיימות כי חברות תעופה אינן טסות לישראל״.

עוד הוסיפה כי ״לו ביטול טיסה היה מסיבה מסחרית, אפשר היה להשתמש בכרטיס  באמצעות חברות רבות שטסות לישראל. רוב החברות שיכולות היו להטיס את הנוסעים, לא טסות, בגלל מצב ביטחוני בישראל. מי שעדיין טסה, זה פליי דובאי, אתיופיאן איירליינס שעדיין מופיעה במערכת ההזמנות הפסיקה אף היא לטוס. אנו חברה מסחרית שלא מאפשרים לה להפעיל טייסות. אייר קנדה, מציעה לנוסעים החזר מלא על הכרטיסים, אין שום בעיה. החברה גם מאפשרת דחייה של הכרטיס למימוש לתקופה מאוחרת, או מלוא החזר על מקטע שלא מנוצל".

היום ה-23 למלחמה: רשימת הטיסות מישראל ואליה

לפרטים על מרכזי החירום של ענף התיירות והתעופה

כל המידע במקום אחד: מרכזי החירום של חברות התיירות והתעופה הפועלים בישראל

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר קנדהמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: