אא

היוזמה של העמותה לקידום תיירות בגליל המערבי

אתר אינטרנט ייעודי של עמותת זמן גליל מערבי מציע לרכוש מארזי שי עם תוצרת הגליל והנגב שיישלחו לחיילים ולמפונים. מנכ"לית העמותה: "עד כה נרכשו למעלה מ-150 חבילות ביותר מ-40 אלף שקל"

מארזים תוצרת הנגב והגליל. צילום: אנטולי מיכאלו מארזים תוצרת הנגב והגליל. צילום: אנטולי מיכאלו

זמן גליל מערבי - עמותה לקידום התיירות, נרתמת לטובת חיילי צה"ל ומפוני הדרום והצפון ובתוך כך, מנסה לסייע לתיירני העמותה בגליל ובנגב שעסקיהם נפגעו קשה בימים אלה.

אתר אינטרנט ייעודי שנפתח מציע מגוון רחב של מארזים וחבילות שי ברמות מחיר שונות עם מגוון מוצרים מתוצרת הגליל והנגב. החל משוקולד בוטיק, קפה, עוגיות וגרנולה תוצרת בית, סבונים, חומרי יצירה ועוד.

במארזים המיועדים לחיילים יש גם מחממי צוואר, גרביים תרמיות, כובעי צמר ועוד. את החבילה אפשר לבקש לשלוח לאנשים מסויימים או להפנות לחיילים ולמשפחות המפונים באופן כללי.

מארזים תוצרת הנגב והגליל. צילום: אנטולי מיכאלו מארזים תוצרת הנגב והגליל. צילום: אנטולי מיכאלו

לכל אחת מהחבילות מצורפת, במתנה, חליטת תה מצמחים שנקטפו באדמת הגליל ולוקטו על ידי בני הנוער של קיבוץ תובל בשעת מלחמה, יוזמה של מורת הדרך, אבירמה האריס.

יצויין כי האתר עלה גם בשפה האנגלית והופץ לתורמי העמותה בארה"ב ובאירופה, שהחלו לרכוש חבילות. יחד עם עמותת זמן גליל מערבי שותפים לפרוייקט גם מרכז לאודר לתעסוקה ו-JNF ארה"ב.

ניתן לרכוש חבילות במחירים של 120, 180, 240 או 360 שקל. המשלוח הוא ללא עלות.

מיכל שילוח גלנור, מנכ"לית עמותת זמן גליל מערבי: "מיזם מארזי השי מסייע בשני מישורים, גם תומך בעסקים קטנים מהאזורים שנפגעו בלחימה, וגם מעניק חבילות מפנקות לאנשים שהכי זקוקים לזה כרגע. עמוד חבילות ההטבה עלה לפני מספר ימים, באנגלית ובעברית, וזה מאוד מרגש לראות שעד כה נרכשו כבר למעלה מ-150 חבילות, מהארץ והעולם, בסכום של למעלה מ-40,000 שקל".

לפרטים על מרכזי החירום של ענף התיירות והתעופה

לרשימת טיסות החילוץ לימים הקרובים

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: זמן גליל מערבימלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: