אא

"אולי חברות התעופה הישראליות צריכות להפסיק לטוס ואז נראה אם המדינה לא תיתן פיצוי"

כך אומר לפספורטניוז גורם בסביבת חברות התעופה הישראליות: אל על, ישראייר וארקיע, הזועמות על התנהלות המדינה שעד כה לא ממהרת לגבש תכנית לפיצוי כספי בגין נזקי המלחמה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

זעם רב בשלוש חברות התעופה הישראליות: אל על, ישראייר וארקיע על אזלת ידה של המדינה ומאופן התנהלותה מולן בכל הנוגע לגיבוש תכנית פיצוי כספי בגין ההפסדים שייגרמו להן עקב המלחמה שנכנסה היום ליומה ה-26.

עד כה לא נסגר פיצוי כזה או אחר לחברות התעופה, שבניגוד לרוב המכריע של חברות התעופה הזרות שעצרו לחלוטין את כל הטיסות שלהן אל ומישראל, הישראליות ממשיכות לשמור על שמיים פתוחים ולהטיס נוסעים יוצאים ונכנסים ומטענים, כולל טיסות חילוץ.

"אולי שלוש החברות צריכות להפסיק לטוס ואז נראה מה תעשה המדינה שכיום לא ממהרת לפתור את הבעיות, שלא נותנת מענה. אולי צריך לעשות מעשה כדי שהיא תתעורר ותבין שאי אפשר להשאיר דברים באוויר". כך אומר לפספורטניוז גורם בענף בדברים המשקפים את הכעס והאכזבה הגדולים של הענף מהמדינה.

עד כה, נציגי המדינה הרלבנטיים פיזרו הבטחות לחברות התעופה באשר לפיצוי עתידי, אך דבר מוסכם לא יושם הלכה למעשה. בשלב זה, לחברות התעופה לא ברור כלל וכלל אם וכאשר המדינה תסייע להן. 

לפרטים על מרכזי החירום של ענף התיירות והתעופה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלישראיירארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: