אא

המלונאים: בלאי גבוה במלונות המארחים מפונים

מלונאים מדווחים על נזק ברכוש שנגרם כתוצאה משהייה של מפונים. המלונאים לא באים בטענות למפונים אך מצפים מהמדינה לקבל פיצוי כספי והוזלה בארנונה, חשמל ומים מתעריפי מלונאות לתעריפי דיור

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

מלונאים המארחים במלונותיהם משפחות מפונים, החלו לדווח על רכוש שנהרס ובלאי גבוה מהרגיל. הנזקים שנגרמו נובעים, לטענת המלונאים, בין היתר, מעצם העובדה שהמשפחות המפונות מתייחסות לשהייה במלונות, ובצדק מוחלט מבחינתן, כשהייה בבית ולא בנופש, דבר המגדיל את הבלאי של המלונות הרבה יותר מבלאי שבשגרה. 

במלונות מדווחים גם שמשפחות מגיעות למלונות גם עם בעלי החיים שלהם, ולא רק כלבים וחתולים אלא גם תוכים, נחשים וכיו"ב. 

המלונאים, המארחים בימים אלה למעלה מ-100 אלף מפונים בבתי מלון שונים ברחבי הארץ, לא באים בטענות כלפי המפונים. מאידך, הם מצפים שהמדינה תעמיד קרן מיוחדת לפיצוי כספי של המלונות ביום שאחרי המלחמה. מצפים שהמדינה תדע לבוא לקראתם בכל מה שקשור לתשלומי ארנונה, חשמל ומים.

מאחר ובתי המלון עברו להיות מלונות דיור, הם מבקשים שהתעריפים יהיו בהתאם כמו לדיור ולא כמו תערפים למלונאות שהם גבוהים בהרבה.

"מהיום הראשון שהתבקשנו, כל המלונאים גילו חזית אחידה וכולם היו מתחת לאלונקה בלי להציב כל תנאים", אומרים גורמים בענף המלונאות. עוד לדבריהם, "חוץ מאלפרד אקירוב, שסירב לקלוט מפונים במלונותיו בירשולים ומשום כך הורחק מחברות בהתאחדות המלונות, כולם התייצבו וקלטו מפונים. על המדינה בהתאם לבוא לקראת המלונאים ולעזור להם. הרי ברור לכולם שהתשלום על המפונים לא מכסה את ההוצאות האמיתיות שישלמלונות". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות המלונותמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: