אא

בגלל המצב: בעלי TUS העמידו לה הלוואה נוספת של כ-3 מיליון דולר

חברת התעופה הקפריסאית, המוחזקת 49.9% ע"י חברת כנפיים הישראלית ונאלצה שוב להפסיק טיסותיה לישראל בהעדר כיסוי בטיחותי, הודיעה על צמצום הוצאות. לדברי החברה היא מנסה למצוא פתרון עם גורמים ממשלתיים כדי לחזור לפעול

TUS. צילום: יח"צ חברה TUS. צילום: יח"צ חברה

חברת TUS Airways הקפריסאית מבצעת התאמות לאחר שנאלצה לבטל מספר טיסות בהעדר כיסוי בטיחותי.

חברת כנפיים, המחזיקה 49.9% בחברת התעופה הקפריסאית, מדווחת לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי "בכל הנוגע לפעילותה של TUS, ובהמשך לאמור בדיווח המיידי של החברה מיום 15.10.2023, יעודכן כי לאחר הפסקה זמנית בטיסות אל ישראל וממנה, שבה TUS בשבועיים האחרונים לטוס בקווים אלו, אם כי בהיקפים נמוכים, לאור המלחמה והמצב הביטחוני והירידה בביקושים בהתאם".

עוד עדכנה כי "החל מיום 4.11.2023 חברות הביטוח הודיעו על ביטול כיסוי סיכוני מלחמה לגבי טיסות לישראל ובהתאם TUS ביטלה את טיסותיה לישראל החל מיום 4.11.2023".

לאור הדברים האמורים ובצד קידום פעולות בידי TUS שתכליתן ביצוע התאמות נדרשות בקווי הפעילות והתוכניות העסקיות וצמצום הוצאות, החליטו החברה והשותף המחזיק ביתרת מניות TUS, איש העסקים האמריקאי Kenneth WOOlley, על העמדת הלוואה.

ההלוואה היא לתקופה של שנה בסך של 1.5 מיליון דולר כל אחד (וביחד 3 מיליון דולר). כן יצוין כי בסוף חודש ספטמבר 2023 העמידו החברה ו-Woolley, כל אחד, סך של 0.5 מיליון דולר כהלוואה ל-TUS (לפירעון עד לתום יוני 2024).

לדברי החברה היא מנסה למצוא פתרון עם גורמים ממשלתיים כדי שתוכל לחזור ולהפעיל טיסות בהקדם.

לפרטים על מרכזי החירום של ענף התיירות והתעופה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Tus Airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: