אא

ישרוטל פתחה את מלונות היוקרה בראשית וכרמים לאכלוס מפונים

כ-500 מפונים שוהים במלון כרמים וכ-360 במלון בראשית. ישרוטל: "מה שחשוב זה לעזור לאנשים האלה, לכן פתחנו גם את מלונות היוקרה שלנו. זה מה שחשוב כרגע ולא משהו אחר"

מלון בראשית. צילום: אסף פינצ'וק מלון בראשית. צילום: אסף פינצ'וק

רשת מלונות ישרוטל פתחה גם את מלונות היוקרה שלה: בראשית וכרמים לטובת אכלוס מפונים. 

נכון לכתיבת שורות אלה, מלון כרמים מאכלס כ-500 מפונים שרובם מגיעים ממקום אחד בארץ ומלון בראשית הסמוך למצפה רמון מאכלס כ-360 מפונים שגם הם מאחד היישובים שפונו.

על ההחלטה לפתוח את מלונות היוקרה אמרו היום (ג') בישרוטל: "מה שחשוב זה לעזור לאנשים האלה, לכן גם את מלונות היוקרה שלנו אנחנו פותחים לטובתם. זה מה שחשוב כרגע ולא משהו אחר".

דברים אלה נאמרו ברמיזה לאיש העסקים, אלפרד אקירוב, שהחליט שלא לפתוח את שני מלונות היוקרה שבשליטתו בירושלים: מלון ממילא ומלון מצודת דוד לטובת אכלוס ממפונים. 

נזכיר שגם הודעת התאחדות המלונות על הדחתו של אקירוב מחברות בהתאחדות, לא שינתה את דעתו של אקירוב שפרסם כי הוא עצמו מסיר את חברתו בהתאחדות המלונות.

בתחילת המלחמה, ישרוטל, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, הזהירה כי למלחמה תהיה השפעה רעה על תוצאותיה לרבעון השלישי של 2023. "החברה מעריכה כי להיקף ואופי הפעילות צפויה להיות השפעה שלילית מהותית על תוצאות החברה ברבעון הרביעי לשנת 2203 . ככל והלחימה תימשך, עלולות לחול השפעות לרעה גם על תוצאות החברה ברבעונים העוקבים, אשר בשלב זה לא ניתן להעריך את היקפן", כך ישרוטל לבורסה. 

עוד ציינה הרשת כי "החברה מבקשת לעדכן כי לאור המלחמה והשפעתה השלילית על ענף התיירות בישראל, קיים חשש ממשי לפגיעה בהיקף הביקושים למלונות החברה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות ישרוטלמלון בראשיתמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: