אא

נאמני רשת מלונות אוליב רימונים: "יש אינדיקציות קשות להונאת נושים"

כך טען עו"ד ארז חבר נאמן הרשת במהלך דיון בבית המשפט. עוד טען כי: "יש אינדיקציות של ממש בנושא שתי הערבויות הבנקאיות שזויפו באופן ודאי". בית המשפט אישר להפעיל 3 בתי מלון ולפתוח בהליכי חדלות פירעון נגד בעל השליטה עמית פורת

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

במהלך דיון שהתקיים אמש (שני ) בבית המשפט המחוזי בחיפה בנושא רשת  מלונות אוליב רימונים, האשים עו"ד ארז חבר נאמן הרשת האשמות קשות להתנהלות הרשת.

עו"ד חבר טען בבית המשפט כי: "יש ערבוב נכסים והעברות כספים בין החברות כמסלקה אחת שאנו צריכים לחשוב מה לעשות לגבי כך. שיפוצים שבוצעו במלון אחד ושולמו על ידי אחר".

עוד הוסיף עו"ד חבר:"אנו מבחינתנו טוענים שלבית המשפט זה יש סמכות לדון ולנהל פה בבית המשפט זה בצוותא את תיקי החברות, תיק חדל"ת תחת צו פתיחת הליכים לבעל המניות עמית פורת. אנו גם חושבים שעצם זה שהוגשה התנגדות לצו איסור הדיספוזיציה היא המטרידה. מי שלא אמור למכור או להבריח לא אמור להתנגד לצו לאיסור דיספוזיציה. אנו יכולים להזמין את בעל החברה לחקירה אך מאינדיקציות קיימות בתיק יש אינדיקציות קשות להונאת נושים." אמר עו"ד אופיר רונן שהוסיף: "יש בידי שיק מזויף לבנק דיסקונט. יש אינדיקציות של ממש בנושא שתי הערבויות הבנקאיות שזויפו באופן ודאי. יש טענות לגבי כספים שהוצאו מהחברות לצד זה יש כספים שהוכנסו לחברות על ידי בני המשפחה. יש טענות שצריך לבדוק אותם בנושא של נושא משרה בין היתר לגבי ערבוב כספים לחברות שונות וניהול ספרים. השתמשו בכספים בהוראת בעל השליטה מחברה א' והעבירו לחברה ב'. אם היה יושב פה באולם מר עמית פורת הייתי מבקש לחקור אותו על  הדוכן בעניין מספר מסמכים שהגיעו אליי".

עו"ד אופיר רונן שמייצג את עובדי החברה אמר כי: "העובדים תומכים במתן צו לפתיחת הליכים  כנגד בעל המניות".

השופטת  בטינה טאובר, סגנית נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה אישרה את בקשת הנאמנים להפעיל את מלונות : שני ירושלים, בית מלון אקוודוקט רגבה ובית מלון מעלה גלבוע.

עו"ד חבר אמר לגבי מצב המלונות כיום :"בית מלון שני בירושלים כמעט מלא, אקוודוקט רגבה מלא, מעלה גלבוע  מאוכלס בכ-60%".

כמו כן אישר בית המשפט לאשר את בקשת הנאמנים ליטול  מימון בסך של 1.4 מיליון שקל מחברת 'קרגו פיינס' בריבית בשיעור של פריים פלוס 5% לצורך תכנית הפעלה.

השופטת טאובר אישרה לנאמנים להגיש בקשה לפתיחת הליכי חדלות פירעון כנגד  בעל המניות עמית פורת בבית המשפט השלום.

רשת מלונות אוליב רימונים שבבעלות עמית פורת ניהול מלונות בע"מ, פנתה לא מכבר לבית המשפט המחוזי בחיפה בבקשה דחופה לעיכוב הליכים.

הרשת הפעילה בזמנו כ-18 בתי מלון, טענה כי סך החובות של הקבוצה למערכת הבנקאית, לגופי אשראי חוץ בנקאיים, לספרים, לעובדים, ולרשויות הינו כ-30-35 מיליון שקל. בנוסף, קיים לרשת חוב בגין הלוואות בעלים והלוואות מבני משפחה שהזרימו בשנים האחרונות סך כולל של כ-18 מיליון שקל. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלנות רימונים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: