אא

מנכ"ל ישראייר: "נתח השוק שלנו ושל כל החברות הישראליות צפוי לגדול בשנת 2024"

אורי סירקיס מעריך זאת נוכח האווירה העויינת בטורקיה ועל רקע ההתבטאויות המחריפות משם

קרדיט: עידו וכטל קרדיט: עידו וכטל

הבוקר (ה') מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, מעריך כי "נוכח האווירה העויינת בטורקיה, נתח השוק של החברה ושל כל חברות התעופה הישראליות צפוי לגדול בשנת 2024."

נזכיר כי לאחרונה יחסי ישראל-טורקיה עלו על שרטון, כאשר על רקע ההתבטאויות המחריפות מטורקיה, הנחה שר החוץ, אלי כהן, להחזיר את הדיפלומטיים מטורקיה לישראל. כהן אמר על כך: "על רקע ההתבטאיויות המחריפות מטורקיה, הנחתי להחזיר את הנציגים הדיפלומטיים מטורקיה לטובת קיום הערכה מחדש של יחסי ישראל טורקיה". לאור זאת גם משרד החוץ של טורקיה החליט להחזיר השגריר בישראל להתייעצויות.

משרד החוץ הגיב ואמר על החלטת טורקיה כי להחזיר את השגריר להתייעצויות בזמן שמדינת ישראל נמצאת במלחמת הגנה עצמית שנכפתה עליה על ידי ארגון טרור הגרוע מדעאש, הוא צעד נוסף של נשיא טורקיה להתייצב לצד ארגון הטרור חמאס.

עוד נמסר כי מחבלי החמאס רצחו, טבחו והוציאו להורג מעל 1400 איש וחטפו לעזה 240, בהם תינוקות, ילדים, נשים וזקנים. מעבר לכך מחבלי החמאס משתמשים באוכלוסיית עזה כמגינים אנושיים, מונעים מהם מעבר לאזורים בטוחים וגונבים מהם דלק, מזון ומי שתיה. החמאס הוא האויב האמיתי של העם הפלסטיני ומבצע פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות. עוד נזכיר כי המל"ל הוציא אזהרת מסע לטורקיה עם תחילת המלחמה, בה נכתב כי על כל הישראלים השוהים בטורקיה לצאת בהקדם.

 

מרמריס. צילום: shutterstockמרמריס. צילום: shutterstock

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אורי סירקיסישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: