אא

היסטוריה: Etihad חוגגת 20 שנות פעילות

חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, חגגה שני עשורים להיווסדה עם תאורה מסנוורת של בורג' ח'ליפה האייקוני בדובאי ומופע אורות וסאונד מרהיב

מטוס איתיחאד. צילום: עידו וכטל מטוס איתיחאד. צילום: עידו וכטל

חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, חגגה 20 שנה להיווסדה עם תאורה מסנוורת של בורג' ח'ליפה האייקוני בדובאי ומופע אורות וסאונד מרהיב.

מאז הקמתה, עברה Etihad צמיחה משמעותית. כוח העבודה גדל מ-1,761 עובדים בשנת 2004 לכמעט 10,000 בשנת 2023. ההתפתחויות הבולטות כוללות צמיחה משמעותית בתוכנית הנאמנות של Etihad Guest, הרחבת צי המטוסים ל-79 מטוסים, וגידול בשווקים העולמיים המשרתים למעלה מ-70 יעדים ברחבי הארץ עוֹלָם.

בהזדמנות מיוחדת זו, אנטונואלדו נבס, מנכ"ל הקבוצה, אמר: "אנו רוצים להביע את הגאווה העמוקה שלנו ב-Etihad כשמלאו לנו 20, ומה מתאים יותר מאשר להנציח את המסע שלנו בבניין הגבוה בעולם, הבורג' ח'ליפה. המסע שלנו עד כה היה על יותר מאשר טיסות, הוא היה על חיבור בין אנשים ותרבויות, יצירת קשרים חזקים והפיכת אבו דאבי למרכז תיירות מרכזי.

"במבט קדימה, יש לנו תוכניות גדולות. עד 2030, אנו שואפים להכפיל את הצי שלנו ולקבל בברכה פי שלושה אורחים, להגיע ל-33 מיליון איש בכל שנה. נגדיל את מספר המבקרים בביתנו אבו דאבי ונמשיך לחבר מטיילים ברחבי העולם באמצעות הרשת ההולכת וגדלה שלנו.

Etihad הכינה סדרה של שיפורי חווית לקוח כדי לחגוג את ציון הדרך ה-20 שלה במהלך חודש נובמבר, כולל תפריט קולינרי חדש בטיסה, הכולל מנות בהשראת הבית של חברת התעופה, איחוד האמירויות הערביות, כמו גם פריטים מותאמים אישית המשקפים את היעדים שהחברה טסה אליהם.

חברת התעופה גם תחשוף מגע של נוסטלגיה עם מגוון האביזרים בהשראת הרטרו במחלקה הראשונה ובמחלקת העסקים. בהשראת מיתוג המטוסים האייקוני משנת 2003, תיקי הנוחות מכילים מוצרי טיפוח של החברה הנודעת ESPA.

אורחי מחלקת תיירים בטיסות לטווח בינוני וארוך זוכים לפינוק עם תיקי נוחות חינם במהדורה מוגבלת, הזמינים בשני עיצובים מסוגננים. תיקים מתקפלים בסגנון קניות אלה מגיעים עם ציוד חיוני בטיסה, כולל שמיכות, קרם ידיים של Beekman ועוד מה שמבטיח נוחות לכולם.

יום השנה ה-20 חופף למעבר של Etihad לביתה החדש, טרמינל A בנמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי, אליו היא עוברת השבוע. החברה אף חשפה טרקלינים חדשים מדהימים בטרמינל A המשתרעים על פני שלוש קומות של חלל אוכל ומנוחה, כולל ה-Constellation Bar הייחודי ומסעדת Liwan Global Dining.

נזכיר כי Etihad נמנית בין חברות התעופה הזרות היחידות הפועלות בישראל.

לפרטים על כל חברות התעופה הפועלות מישראל וממנה

צילום: יחצצילום: יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: etihad airlinesאתיחאד איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: