אא

אל אל ישראל: טסתם להונגריה לעודד את נבחרת ישראל? 5 המלצות שוות לבילוי בבודפשט

אלפי אוהדי כדורגל ישראלים יגיעו השבוע לבירת הונגריה הסימפטית, כדי לעודד את נבחרת ישראל בכדורגל נגד שווייץ ורומניה. לפני או אחרי המשחקים: 5 המלצות עדכניות ושוות לבילוי- ממש בימים אלה בבודפשט

בר רוף טופ בודפשט (צילום: Shutterstock) בר רוף טופ בודפשט (צילום: Shutterstock)

המדינה הפרו-ישראלית שמארחת את אוהדי הנבחרת, ועיר הבירה שלה - עמוסות באפשרויות בילוי. אז אם יש לכם קצת זמן לפני או אחרי משחקי הנבחרת בבודפשט, הכנו עבורכם כמה המלצות עדכניות ליעד המבוקש.

קניות

בודפשט עמוסה בקניונים. שער המטבע המקומי, הפורינט הנמוך, מאפשר חוויית קנייה זולה ומשתלמת לקהל הישראלי. אחד המומלצים שבקניונים הוא האאוטלט "פרמייר" ("Premier") בו תמצאו יותר מ-150 מותגים כדוגמת ג'י-סטאר, קלוון קליין, הוגו בוס ואחרים במחירים שווים במיוחד. באאוטלט גם מבצעים נקודתיים מדי חודש ששווה לשים אליהם לב ולהתעדכן בהם באמצעות אתר הקניון.

שווה להתעדכן במבצעים לפני שמגיעים (צילום: Premier Outlet)שווה להתעדכן במבצעים לפני שמגיעים (צילום: Premier Outlet)

אמנם האאוטלט נמצא מחוץ לעיר אך ההגעה אליו נוחה ופשוטה. ישנן מספר חברות המציעות הסעות הלוך ושוב, אך ניתן להגיע גם באמצעות מונית שתיקח אתכם בכ-15 דקות לקניון. כמו לכל אטרקציה או יעד בבודפשט, מומלץ להזמין מוניות באמצעות הקבלה בבית המלון ולא עצמאית ברחוב.

ספא

ספא סצ'ני, מתחם הספא הגדול ביותר בבודפשט, חוגג החודש 150 שנה להיווסדו. למי שטרם ביקר במרחצאות המרהיבים, פשוט אסור לסיים ביקור בבודפשט ללא קפיצה למים.

המרחצאות המפורסמים באירופה (צילום: Shutterstock)המרחצאות המפורסמים באירופה (צילום: Shutterstock)

לצד המרחצאות תמצאו במתחם גם סאונה, טיפולי מים (בתשלום נוסף ובהזמנה מראש), בר-ספא עם אלכוהול המוגש בתוך המרחצאות ומתחם טיפולים רפואיים. במהלך החודש הנוכחי - מבצעים מיוחדים למגיעים באמצע השבוע.

 

בתי קפה

בודפשט שופעת בתי קפה, ברים, מסעדות וחיי לילה. אך האיקוני מכולם הוא "מתילד", מהעתיקים שבבתי הקפה של בודפשט שנוסד ב-1901. בעבר נחשב למעוז הבוהמה של בודפשט. המתחם בן שתי הקומות שעבר שיפוץ מקיף בשנה שעברה, כמו גם שימור מחמיר, כולל אולם אירועים למופעי קברט המכיל עד 300 איש.

בית קפה מתילד (צילום: Shutterstock)בית קפה מתילד (צילום: Shutterstock)

במהלך חודש דצמבר ייערכו במקום מספר ארוחות בראנץ' חגיגיות לקראת, במהלך ואחרי חג המולד. התפריט הקבוע כולל ארוחות בוקר, צהריים וערב על פי מיטב מסורת המטבח ההונגרי. מומלץ מאוד להזמין מקום מראש.

 

חיי לילה

כמו בבירות תרבות רבות בעולם, בהן גם תל אביב, בשנים האחרונות עברו חיי הלילה מברים אפלים ותת-קרקעיים אל גגות עם נופים עירוניים מהממים או בשמם הפופולרי: "רוף טופ בר'ס". למרות הקור העז הפוקד את בודפשט בחורף, אל חשש - המקום שופע "פטריות חימום" כמו בכל הברים הפתוחים וב"רוינברס" בעיר כך שתישארו חמימים גם בימים הקרים.

רוף טופ בודפשטי (צילום: Shutterstock)רוף טופ בודפשטי (צילום: Shutterstock)

גם בבודפשט תמצאו אינספור כאלה והמומלץ של המקומיים הוא Otkert, הפתוח (שימו לב) כל יום מ-23:00 ועד 05:00 בבוקר, שבעה ימים בשבוע.

לאורך השבוע ובעיקר בסופי שבוע ערבי נושא המוקדשים לז'אנרים מוזיקליים ולאמנים בינלאומיים שונים, באווירה אוניברסלית ולא הונגרית מקומית.

בערב השנה החדשה - 31.12 תתקיים במקום מסיבת סילבסטר חגיגית, בהזמנת שולחן מראש.

מוזיאון

בודפשט שופעת מוזיאונים ואטרקציות לכל המשפחה. אחד המוזיאונים המרשימים החדשים שנפתח לפני כשנתיים הוא "בית המוזיקה" – חוויה מוזיקלית רב חושית לכל המשפחה, ומתחם שכבר הספיק לזכות בכמה פרסים על עיצוב ומקוריות בעולם.

מוזיאון בית המוזיקה זוכה הפרסים (צילום: Shutterstock)מוזיאון בית המוזיקה זוכה הפרסים (צילום: Shutterstock)

לצד תערוכות קבע המספרות את ההיסטוריה העולמית והמקומית-הונגרית של המוזיקה, גם תערוכות מתחלפות ואולם קונצרטים גדול. המוזיאון שהכניסה אליו במחיר מסובסד נמצא סמוך לכיכר הגיבורים וניתן להגיע אליו גם בתחבורה הציבורית (מטרו).

מוזיאון בית המוזיקה (צילום: Shutterstock)מוזיאון בית המוזיקה (צילום: Shutterstock)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הונגריהבודפשטמוזיאוןאאוטלטשופינג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: