אא

״כחול לבן״: אל על במהלך אסטרטגי ותרומה לחיילי צה"ל

החברה השיקה קמפיין במסגרתו קוראת ללקוחות ותומכי ישראל בארה״ב לרכוש שוברים לטיסה עתידית, כאשר 10% משווי כל שובר ייתרם לחיילי צה"ל. מנכ"לית אל על: "הקמפיין יורחב בהמשך גם למדינות נוספות"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

מנכ"לית אל על, דינה בן טל, באיגרת נוספת ללקוחות החברה בה היא ממשיכה לעדכן על מהלכי החברה מאז החלה המלחמה ב-7.10. הפעם מציינת מהלך מעניין מאוד של חברת התעופה.

בתקופה הזו של השנה הכנסות החברה בנויות בין היתר מהזמנות לחג הפסח, המאפשרות לחברה לעמוד בכל התחייבויותיה. המלחמה ושינוי התנועה אל ישראל וממנה, גרמה לבעיה לחברת התעופה.

כעת, במהלך מיוחד השיקה החברה לאחרונה קמפיין בארה"ב לחיזוק תוצרת "כחול לבן". במסגרת המהלך, החברה קוראת ללקוחות ותומכי ישראל בארה״ב לרכוש שוברים לטיסה עתידית, כאשר 10% משווי כל שובר ייתרם על ידי אל על לחיילי צה״ל באמצעות עמותת FIDF ועמותת שורש (לשעבר קומזיץ).

לאל על מדובר בהזדמנות מצוינת וזאת לאור העובדה שחברות התעופה האמריקאיות הפסיקו את טיסותיהן לישראל מאז החלה המלחמה ולא ברור מתי תחזורנה לפעול.

בן טל-גננסיה מוסיפה וכותבת ללקוחות אל על כי: "הקמפיין יורחב בהמשך גם למדינות נוספות ואנו מזמינים אתכם להיכנס, להשתתף ולשתף אותו עם המכרים, החברים והמשפחות בארץ ובחו"ל, כדי להבטיח בזאת הגעה של תיירים לישראל בעתיד, ובאמצעות כך להביא לתמיכה בכלכלה הישראלית ולעידוד הנופש בישראל".

עוד מוסיפה מנכ"לית אל על: "אנו עומדים בקשר הדוק ויומיומי עם מטה משפחות החטופים וניתנה לנו הזכות, באמצעות מערך ייחודי שהקמנו בחברה, לסייע בהטסת בני המשפחות ונציגיהן ללא עלות למשימות דיפלומטיות והסברה בחו"ל במאמצים להשבתם הביתה. עד כה הטיסה אל על עשרות נציגי משפחות לפעילויות שמאורגנות מטעם מטה משפחות החטופים, בין השאר לצפון אמריקה ולבירות אירופה. חברנו לארגון "נפש בנפש" ואנו גאים לקחת חלק בהטסת משפחות של חיילות וחיילים בודדים מרחבי העולם, אשר לא נפגשו עם ילדיהם מתחילת הלחימה, במטרה להתאחד עמם ולזכות בחיבוק חם ואוהב מיקיריהם וכן שותפים בטיסות מיוחדות נוספות".

בן טל-גננסיה מסיימת את מכתבה בתקווה: "לקוחות יקרים, בימים לא קלים אלה אנו שולחים לכם יד מחזקת ומעל לכל מייחלים לשובם של החיילים שבחזית והחטופים אל חיק משפחותיהם".

צילום: תמר מצפיצילום: תמר מצפי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלדינה בן טל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: